וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בספרד: עוד דרבי לברצלונה, אתלטיקו מדריד תארח את ולנסיה

קוטיניו אמור לפתוח מול אספניול (17:15, ערוץ 50), קראגר לא מתלהב: "הוא לא כזה טוב ולא שווה 140 מיליון יורו". דייגו קוסטה כשיר למשחק הצמרת המרתק עם העטלפים (21:45, ערוץ 50)

one

המחזור ה-22 בליגה הספרדית יימשך מחר (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד המפגש המסקרן של אתלטיקו מדריד עם ולנסיה. עוד קודם לכן תארח אספניול את ברצלונה לדרבי.

seperator

אספניול - ברצלונה (17:15, ערוץ 50)

בליגה ברצלונה עדיין לא הפסידה העונה, אולם בגביע היא נכנעה 1:0 ליריבה העירונית במפגש הראשון מבין שניים, לפני שהפכה את התוצאה והעפילה לחצי הגמר. פיליפה קוטיניו שעלה מהספסל בניצחון הקשה על ולנסיה אמור לפתוח בהרכב מול הקבוצה בה שיחק כמושאל למשך חצי שנה ב-2012, ככל הנראה על חשבון איבן ראקיטיץ'. אספניול, שהפסידה את שלושת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, לא ניצחה את בארסה ב-17 משחקי הליגה האחרונים, וב-13 מהם כלל לא כבשה מולה.

ואם בקוטיניו עסקינן, הרי ששחקן ליברפול לשעבר ג'יימי קראגר לא מתרשם מהעסקה הגדולה של ינואר. "הוא לא כזה טוב, והוא לא שווה 140 מיליון יורו", אמר בלם העבר. "הייתי מעדיף שליברפול היתה מוכרת אותו בקיץ. אני לא אוהב את זה שהוא עזב באמצע העונה, כשליברפול עוד היתה בחיים בגביע ובליגת האלופות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן ברצלונה פיליפה קוטיניו. רויטרס
קראגר לא מתלהב. קוטיניו/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ולנסיה (21:45, ערוץ 50)

הקולצ'ונרוס התאוששו מההדחה מהגביע עם שלישייה קלילה מול לאס פלמאס, ומחר ינסו להגדיל את הפער מהעטלפים שדורגו במקום השלישי ערב המחזור לתשע נקודות. ולנסיה, מנגד, הובסה 4:1 בידי ריאל מדריד במחזור הקודם ונכנעה 1:0 לברצלונה במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר גביע המלך, ומחר תקווה להתאושש. דייגו קוסטה התאושש מהפציעה ואמור לפתוח לצד אנטואן גריזמן בחוד המארחת, ז'ורפי גונדוגביה אמור להיות כשיר בצד השני. בשמונת מפגשיה האחרונים עם ולנסיה אתלטיקו לא הפסידה, ובשלושת האחרונים אף לא ספגה.

משחקים נוספים:

חטאפה - לגאנס (13:00)
ג'ירונה - אתלטיק בילבאו (19:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully