וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק דחף אוהד שהתפרץ למגרש: "זה היה בשם כל השחקנים בליגה"

תקרית חריגה בסיום המשחק בין דנבר לת'אנדר: אוהד של הנאגטס נכנס לפרקט והקניט את כוכב אוקלהומה סיטי, שהחל להתעמת איתו פיזית. ה-NBA תחקור ועשויה להעניש אותו בהרחקה מכמה משחקים

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
הליגה תתחשב בנסיבות? ווסטברוק/AP

תקרית חריגה בסיום המשחק הדרמטי בין דנבר לאוקלהומה סיטי. גארי האריס קלע שלשת ניצחון על הבאזר וקבע 124:127 לזכות הנאגטס, ומיד לאחר מכן אחד מאוהדי הנאגטס נכנס לתחומי המגרש והחל להקניט את ראסל ווסטברוק. ווסטברוק לא נרתע מהאוהד הסורר ולפני שהמשיך בדרכו לחדרי ההלבשה, דחף אותו קלות. מאבטחים שהיו בקרבת מקום השתלטו על האוהד והחזירו אותו למושבו, אולם ווסטברוק המשיך לבהות בו במבט מופתע במשך כמה שניות.

"זו הייתה הדרך היחידה שלי להגן על עצמי. למען האמת, אני לא חושב שאני צריך לדאוג לדברים הללו. הליגה חייבת להגן עלינו השחקנים מפני אוהדים", אמר ווסטברוק לאחר מכן. "ברור שהאוהדים מנסים ליהנות מהמשחק, אבל אסור שהם יעלו לפרקט. זה בלתי מתקבל על הדעת. הדחיפה הייתה בשביל כל שאר השחקנים בליגה".

עוד בנושא

בשנייה האחרונה: דנבר ניצחה 124:127 את אוקלהומה סיטי
עוד הלילה: בכורה מוצלחת מאוד לבלייק גריפין במדי דטרויט
תרחיש ממשי או מידע שתול ע"י לברון? בגולדן סטייט מגיבים לשמועות

אוהד דנבר נאגטס שהתעמת עם ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
האוהד הסורר מורחק על ידי מאבטחים/AP

על פי תקדימי עבר, ווסטברוק עשוי להיענש בחומרה וייתכן שאף יורחק משלושה משחקים. בתרחיש אופטימי יותר הוא יספוג קנס כספי. "ה-NBA תבחן את המקרה ויחליטו מה הם רוצים לעשות את זה. בכל מקרה, הדעה שלי לא תשתנה - מה שקרה עם האוהד הזה לא מקובל עליי, ואני מניח שגם לא על שאר השחקנים בליגה", הוסיף ווסטברוק.

סיום המשחק היה מתסכל במיוחד עבור ווסטברוק. במהלך האחרון השלשה של האריס הייתה באשמתו, אחרי שקפא בהגנה ואפשר לו להשתחרר לזריקה מחוץ לקשת. ניקולה יוקיץ', שהיה אחראי על האסיסט האמנותי, עקץ את יריבו בסיום ואמר ש"הם עשו הגנה טובה מאוד, אבל רק ווסטברוק נרדם". בנוסף, אמר יוקיץ' ש"זה כנראה אחד האסיסטים הכי טובים שמסרתי בקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully