וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין הפחתת נקודות: בית"ר ירושלים נענשה במשחק ביתי ללא קהל

הקבוצה מהבירה עמדה לדין על התנהגות אוהדיה מול סכנין, ולשמחתה עונש הפחתת הנקודות על תנאי לא הופעל. המשחק מול בני יהודה ייערך ללא קהל והיציע המזרחי ייסגר לארבעה משחקים

צילום: יוסי ציפקיס. עריכה: מתן חדד

בית"ר ירושלים עמדה הערב (רביעי) לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל בעקבות הקריאות הגזעניות של אוהדיה במשחק מול בני סכנין ויצאה בזול. לשמחתה, עונש הפחתת שתי הנקודות על תנאי עמד מולה לא הופעל, והיא נענשה במשחק אחד ללא קהל (מול בני יהודה), בארבעה משחקים ללא היציע המזרחי ובקנס על סך 50 אלף שקל.

הדיין הראשי, עורך הדין ישראל שמעוני, הסביר מדוע לא הופעל העונש על תנאי: "סבורני כי כאשר עסקינן בהרשעה ראשונה בעונה זו בעבירה של קריאות גזעניות, 10 חודשים לאחר ההרשעה הקודמת, הפעלת עונש הפחתת נקודות בפועל, אשר טומן בחובו משמעויות ספורטיביות מרחיקות לכת, הינו חמד יתר על המידה".

למרות זאת, הוא אמר: "אין להתעלם מהחומה המצטברת של כלל סעיפי ההרשעה, כאשר לקבוצה זו הרשעה חמישית (!) בעבירה של התפרעות אוהדים, האישום של פגיעה על ידי אוהדים באמצעות חפץ בשופט הינה חמורה ולכל אלה מצטרפת הרשעה בקריאות גזעניות. כל אלה מחייבות ענישה משמעותית ביותר".

כזכור, המועדון בצעד מקדים, סגר את היציע המזרחי מאז משחק הגביע מול הפועל מרמורק עד הודעה חדשה ובכל מקרה היה אמור להישאר סגור גם במשחק הליגה המסקרן מול מכבי חיפה.

עוד בנושא

ליגת העל: סיכום חלון ההעברות של ינואר - כל המצטרפים והעוזבים
המעט שיכולנו לעשות: דירוג הליגיונרים של חודש ינואר
מכבי תל אביב: הבלם הסרבי אלכסנדר פאנטיץ' החליט שלא לחתום

מחזיק תיק ניהול הזכויות בבית"ר ירושלים, אלי אוחנה. יוסי ציפקיס
בית"ר יצאה בזול. אלי אוחנה/יוסי ציפקיס

אלי אוחנה דיבר בפני בית הדין ואמר: "אנחנו נלחמים. אנחנו משאירים את היציע סגור ונעשה זאת נגד מכבי חיפה, למרות שזה גורם לנו להפסיד כסף. אני בסך הכול נמצא פה שבעה חודשים, אבל יכול להעיד שאנחנו עושים פעולות ממשיות כדי לנסות ולמגר את עניין הגזענות ביציעי בית"ר. אנחנו מרגישים שאט נפש מהקריאות ועושים ונעשה כל מה שצריך כדי להילחם בבעיה הזו. קבוצה קטנה של אוהדים מחזיקה את המועדון כבן ערובה. אנחנו עושים כל מה שביקשו מאיתנו, וגם מה שלו, כדי למגר את התופעה. הייתי בתקשורת שנים, וכשהייתי צריך לתקוף את אותו קומץ תקפתי אותו בכל הכוח ואני עושה זאת גם היום מתוקף תפקידי".

* גם בני יהודה ומאמנה יוסי אבוקסיס עמדו לדין. אבוקסיס זוכה מהאשמה על כך שאיחר בדקה לעמדת הראיונות אחרי המשחק. הזהובים ספגו קנס של 7,500 ש"ח (שעמד נגדם כתנאי) ואף ספגו קנס של 1,000 ש"ח על תנאי, לאחר שריקות מיציע אוהדיה והשלכה של ארטיק ומצית לכר הדשא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully