וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט הוצג בהפועל חיפה: "לא נשאר במקום שאני מרגיש לא מוערך"

31.1.2018 / 11:15

"הייתי השחקן הכי יציב של מכבי חיפה, ואז החליטו שאני לא בהרכב וצברתי מטענים". הקשר הוצג בהפועל חיפה, עקץ את האקסית וחשף כי קיבל הצעות גם מהפועל תל אביב ובית"ר ירושלים

שלומי גבאי

גילי ורמוט שוב הוצג היום (רביעי) כשחקן הפועל חיפה, 12 וחצי שנים אחרי שעזב. הקשר בן ה-32 שב לקבוצת נעוריו אחרי שעזב את היריבה העירונית מכבי חיפה וחתם לשנה וחצי. הוא צפוי להרוויח 220 אלף דולר לעונה, ובמסגרת האתגר החדש ינסה לשמור את הקבוצה המפתיעה בצמרת הגבוהה של ליגת העל. ורמוט צפוי לערוך הופעת בכורה כבר במחזור הליגה הקרוב מול בני סכנין. שבוע לאחר מכן הוא אמור לשחק גם במפגש הפיקנטי מול האקסית הטרייה מכבי חיפה, אליה הוא התייחס בהרחבה במסיבת העיתונאים.

"אני לא נשאר במקום שאני מרגיש לא מוערך", אמר ביחס למכבי חיפה. "בחודש האחרון הדברים כבר היו ברורים. השנה וחצי ראשונות היו די מוצלחות, הייתי השחקן הכי יציב במכבי חיפה. העונה החליטו שאני לא בהרכב וצברתי את המטענים שלי. השיא היה בחודש האחרון והחלטתי שזה הזמן לעזוב. אני לא שחקן שיכול לשבת בצד באופן קבוע ולקבל את זה".

עוד בנושא

יום אחרון לחלון ההעברות בישראל: כל העדכונים וההחתמות
פרשת קבהא מסעירה את אוהדי מכבי תל אביב: "זה אות קלון"
"ליאור רפאלוב מתרחק מליאז', המו"מ עם ברוז' על סף פיצוץ"

גילי ורמוט ניר קלינגר הפועל חיפה. שלומי גבאי
"גילי לא עוד שחקן בכדורגל הישראלי". קלינגר עם הרכש החדש/שלומי גבאי

ורמוט הוסיף: "לאט לאט הרגשתי את המעבר מתבשל. הופתעתי שאני לא משחק. אבל אני לא ישר בורח, זה לא שהייתי שני משחקים על הספסל ועזבתי. אני לא אגיד שום דבר רע על מכבי חיפה. למה לא שיחקתי? צריך לשאול אותם".

על ההתעניינות מקבוצות אחרות: "היו דיבורים עם הפועל תל אביב, הם רצו והתעניינו. גם בית"ר ירושלים דיברו איתי. הסתכלתי על כל המכלול, בדקתי מה הפלוסים ומה המינוסים והחלטתי שהגיע הזמן לסגור מעגל ולחזור להפועל חיפה".

על המעבר למכבי תל אביב ב-2015: "כולם יודעים שהמעבר מהפועל תל אביב למכבי תל אביב היה כפוי. אולי הייתי עושה דברים קצת אחרת, אבל אני לא מצטער על כלום. אחרי שאני אפרוש אני אעשה סיכומים, זה לא הזמן לזה"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גילי ורמוט הפועל חיפה. צילום: שלומי גבאי. עריכה: מתן חדד, שלומי גבאי
"המעבר למכבי תל אביב היה כפוי". ורמוט/שלומי גבאי, צילום: שלומי גבאי. עריכה: מתן חדד

ניר קלינגר אמר בפתח מסיבת העיתונאים: "הפועל חיפה התנהלה באופן מתוכנן מאוד ומגיע קרדיט גדול ליואב כץ. הוא הלך איתנו ועם רצונות שלנו, השקיע איפה שצריך. גילי לא קשור לעסקה של ממן, רצינו לצרף אותו בלי שום קשר. אבל ברגע שהבנו שחנן עוזב מיידית, העניינים תפסו תאוצה".

"גילי הוא לא עוד שחקן בכדורגל הישראלי. אני מאוד מרוצה שהוא איתנו, הוא יקבל את כל התמיכה ואני בטוח שהוא יעזור לנו. נכניס אותו מהר מאוד לתלם. זה בדיוק מה שחיפשנו. סגרנו את הסגל בצורה טובה, אנחנו מאוד מרוצים מקצועית ועכשיו זה הזמן לדבר במגרש".

על שעות המשחקים של הקבוצה: "במקום להתעסק בשעות המשחקים, החלטנו להתעסק בכדורגל ולא להתבכיין. אנחנו לא מועדון שיעשה רעש ויריב על שעות משחק. יש קצת תחושה שאנחנו לא בפריים טיים למרות שאנחנו קבוצת צמרת - זה מה שקצת מפריע - אבל זה מה שהחליטו".

שחקן הפועל חיפה, גילי ורמוט. שלומי גבאי
שחקן הפועל חיפה, גילי ורמוט/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully