וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבלגיה טוענים: "מעברו של רפאלוב נפל בשל חששות לגבי כושרו"

הקשר הישראלי כבר היה בדרך לקבוצת מרכז הטבלה הבלגית, אך על פי התקשורת המקומית יישאר בברוז': "בליאז' חששו מכך שהוא נוטה להיפצע והבינו שבגילו המתקדם יהיה קשה מאוד להרוויח עליו"

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
יחזור בכל זאת לישראל? רפאלוב/GettyImages

עושה רושם שליאור רפאלוב יישאר בסופו של דבר בקלאב ברוז' עד תום העונה. הקשר בן ה-31 כבר היה על סף מעבר לסטנדרד ליאז' ממרכז הטבלה בבלגיה, אולם כבר בשעות הבוקר (רביעי) נראה שהאפשרות הזו הולכת ומתרחקת מלהתממש, וכעת בתקשורת המקומית כבר משוכנעים שמעבר נפל ומתפנים לדבר על הסיבות לכך. אגב, רפאלוב לא יהיה בסגל של ברוז' כאשר שתי הקבוצות תפגשנה הערב למשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הגביע הבלגי.

מסתבר שלא מעט מאנשי ההנהלה של סטנדרד חששו מהחתמה של רפאלוב. ראשית, לא מעט שאלות עלו באשר לכושרו הנוכחי של שחקן נבחרת ישראל, שבילה את מרבית זמנו בחודשים האחרונים על הספסל. שנית, העובדה שרפאלוב נוטה להיפצע לא מעט לא נעלמה מעיניהם וגם גילו היחסית מתקדם היווה בעיה, מכיוון שהם הבינו שיהיה כמעט בלתי אפשרי לעשות רווח עליו בעתיד.

בכל אופן, ביממה האחרונה פתחה ליאז' במשא ומתן עם מהדי קרסלה, שמשחק על אותה משבצת. קרסלה הבלגי גדל במחלקת הנוער של ליאז' ושיחק בשורותיה בשתי קדנציות שונות בין 2008 ל-2011 ובין 2013 ל-2015.

המגעים בין ברוז' לליאז' הגיעו כאמור לשלב מתקדם מאוד אמש, אולם הם פוצצו על רקע מחלוקת כספית בנוגע לשכרו של רפאלוב. הקשר לא היה מוכן לוותר על כסף כדי לחתום בליאז', וכן יישאר בברוז', שם הוא לא צפוי לשחק הרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully