וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סלטה ויגו ניצחה 2:3 את ריאל בטיס

יאגו אספס הלוהט כבש צמד (12 ו-79), מקסי גומס השלים (57) והתכולים רחוקים שתי נקודות בלבד מסביליה שנמצאת במקום השישי. סרחיו לאון (71) ואנדרס גוארדאדו בפנדל (91) כבשו למפסידה

one

המחזור ה-21 בלה ליגה ננעל הערב (שני) עם המפגש בין סלטה ויגו לריאל בטיס, שהוליד חמישה שערים. התכולים השיגו שלוש נקודות עם 2:3 ביתי ועלו אל המקום השביעי כשהם במרחק שתי נקודות בלבד מסביליה השישית במקום שמוביל לליגה האירופית בעונה הבאה. בטיס נותרה במקום ה-13 עם 27 נקודות, עשר מעל דפורטיבו לה קורוניה שנמצאת במקום ה-18 ממנו יורדים אל ליגת המשנה.

סלטה כבשה את השער הראשון כבר בדקה ה-12. חאבי גרסיה איבד כדור בצורה רשלנית, יאגו אספס הודה מקרב לב וקבע 0:1 למארחת. בדקה ה-57 הגיע השנה כשהפעם ג'וני קסטרו הגביה יפה משמאל ומקסי גומס נגח מקרוב פנימה את ה-0:2. בטיס לא ויתרה והצליחה לצמק בדקה ה-71 אחרי כדור רוחב של ריזה דורמיסי שמצא את סרחיו לאון והוא כבש וקבע 1:2. אספס הכריע את המשחק עם שער נוסף בדקה ה-79 אחרי מסירה יפה של בראיס מנדס וסיומת יפה של החלוץ הלוהט וזה 1:3. בדקה ה-91 קיבלה בטיס פנדל אחרי שחואקין הוותיק הוכשל ברחבה. אנדרס גוארדאדו בעט חזק מאוד לחיבורים את הפנדל וקבע 2:3 בסיום.

יאגו אספס, שחקן סלטה ויגו. AP
אספס חוגג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully