וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי אשדוד ניצחה 65:74 את הפועל ירושלים

הקבוצה הלוהטת של בראד גרינברג נחלצה מפיגור של 10 נקודות במחצית בדרך לניצחון ליגה חמישי ברציפות. האוול שחזר לשחק לא עזר לירושלים. במשחק נוסף מכבי ראשון לציון הביסה את נס ציונה 69:84

one

משחקי המחזור ה-15 הגיעו הערב (שני) לסיומם עם ניצחון מרשים של מכבי אשדוד על האלופה הפועל ירושלים ועם מכבי ראשון לציון שהביסה בדרבי אזורי את עירוני נס ציונה.

שחקני מכבי אשדוד חוגגים. לירון מולדובן
קחו אותם ברצינות. שחקני מכבי אשדוד/לירון מולדובן

מכבי אשדוד/באר טוביה - הפועל ירושלים 65:74

צפו בתקציר המשחק

מה תגידו על מכבי אשדוד? אחרי פתיחת עונה צולעת הקבוצה של בראד גרינברג השיגה ניצחון ליגה חמישי ברציפות ומאותתת שצריך לקחת אותה ברצינות לקראת הפלייאוף וגם חצי גמר הגביע. הקורבן הפעם של האשדודים הייתה לא אחרת מאשר הפועל ירושלים שנכנעה בפעם השנייה העונה לקבוצה מהדרום. ירושלים שקיבלה בחזרה את ריצ'רד האוול (4 נק'), ששב לשחק אחרי פציעה ממושכת, הובילה ב-10 נקודות במחצית (29:39). אבל אשדוד לא נבהלה, ניצחה את הרבע השלישי 12:24 בהנהגת סק הנרי (22 נקודות) וטסה אל הניצחון. מנגד, ירושלים עם הפסד ליגה שני רצוף ולמודי מאור את מיקי גורקה יש המון חומר למחשבה לקראת המשך העונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קמרון לונג, שחקן מכבי אשדוד. לירון מולדובן
קמרון לונג בדרך לסל של ירושלים/לירון מולדובן

מהלך המשחק

ירושלים פתחה את ההתמודדות בצורה מוחצת וטיפסה ליתרון 2:14 אחרי ארבע דקות של משחק. ריצ'רד האוול נשלח לפרקט אחרי שהתאושש מפציעה שהשביתה אותו לחודשיים והאדומים המשיכו לרוץ בדרך ליתרון 13:22 בסיום הרבע הראשון. בתחילת הרבע השני אשדוד חזרה בגדול בהנהגת נמרוד לוי וצימקה ל-22:25 בלבד. ירושלים שוב הגבירה קצב וג'אמפ של האוול העלה את האורחת ל-27:35. גרינברג הזעיק פסק זמן. אבל זה לא ממש עזר ושלשה של ג'רום דייסון עם הבאזר קבעה יתרון ירושלמי דו ספרתי 29:39 במחצית.

הקהל של הפועל ירושלים. לירון מולדובן
הקהל של הפועל ירושלים באשדוד/לירון מולדובן

את הרבע השלישי ירושלים פתחה טוב יותר כשסל של ליאור אליהו הטיס את האדומים ל-32:43. אשדוד ניסתה להתקרב וצימקה ל-42:47 אחרי סל של סק הנרי. הקאמבק הושלם אחרי ששלשה של הנרי קבעה 51:51. עוד שתי נקודות של אשדוד מהקו הורידו את שתי הקבוצות להפסקה שלפני עשר הדקות האחרונות ב-51:53 לזכות החבורה של בראד גרינברג. את הרבע השלישי אשדוד ניצחה 12:24.

הקהל של מכבי אשדוד. לירון מולדובן
הקהל של מכבי אשדוד/לירון מולדובן
שחקני הפועל ירושלים. לירון מולדובן
לא ירצו לזכור את הערב הזה. שחקני הפועל ירושלים/לירון מולדובן

בתחילת הרבע האחרון התנופה של אשדוד נמשכה כשליי אפ קל של קמרון לונג הטיס את המקומיים ל-54:60. ירושלים ניסתה להתקרב, אבל אשדוד לא ויתרה וסל של קמרון לונג העמיד את התוצאה על 56:64 לזכות המקומיים שלוש דקות לסיום. מזה ירושלים כבר לא חזרה ואשדוד חגגה ניצחון ליגה חמישי רצוף 65:74.

קלעו למכבי אשדוד: סק הנרי 22 נקודות ו-5 ריבאונדים, ג'רלד לי 15, נמרוד לוי 12, קמרון לונג 10, אלכס צ'וברוביץ' 6, טראוויס ווריק 3, אדם הוניג, נתנאל ארצי וגיל אמיתי שיחקו לא קלעו

קלעו להפועל ירושלים: ג'רום דייסון 21 (4 מ-9 לשלוש), ליאור אליהו 13, רונלד רוברטס 9 ו-8 ריבאונדים, קיילין לוקאס 8, בר טימור 7, ריצ'רד האוול 4, יוגב אוחיון 1, סטרטוס פרפרגולו שיחק ולא קלע

בראד גרינברג, מאמן מכבי אשדוד. לירון מולדובן
עלה למאזן חיובי. בראד גרינברג/לירון מולדובן

מכבי ראשון לציון - עירוני נס ציונה 69:84

צפו בתקציר המשחק

דרבי השפלה היה חד צדדי לחלוטין כשראשון לציון נטלה את ההובלה מהפתיחה והכניעה בקלות יחסית את נס ציונה הפצועה. הקבוצה של נדב זילברשטיין התייצבה למשחק ללא דקוואן קוק וגארי בראון הפצועים ובלעדיהם התקשתה לייצר נקודות. גם קאליף וואיט שערך בכורה מחודשת בישראל לא סייע בצורה מספקת וסיים עם תשע נקודות בלבד באחוזים חלשים. ראשון לציון מצידה שמה קץ לרצף של שני הפסדים ומסמנת שלא צריך עדיין להספיד אותה העונה. נס ציונה, שניצחה את שני משחקיה האחרונים, שוב מקבלת הוכחה לכך שתיאבק בתחתית עד תום העונה. המאמן נדב זילברשטיין שלקח קשה חלק מהשריקות נגד נס ציונה הורחק לאחר שצעק על השופטים.

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
סיים את המשחק ברבע השלישי. נדב זילברשטיין/ברני ארדוב

מהלך המשחק

נס ציונה העלתה בחמישייה את קאליף וואיט ששב לקדנציה נוספת בישראל. עם זאת ראשון לציון הייתה זו שפתחה את המשחק טוב יותר ובהנהגת דרו קרופורד הובילה בסיום הרבע הראשון 13:23. השליטה של הקבוצה מעיר היין נמשכה גם ברבע השני כשחדירה של ניצן חנוכי ארבע וחצי דקות להפסקה קבעה 23:36 לראשון לציון. במחצית הובילה המארחת 27:44.

ברבע השלישי נס ציונה קרסה ושלשה של טולפסון העלתה את ראשון לציון ל-39:59. מאמן האורחת נדב זילברשטיין לא אהב שריקה של השופטים, צעק לעברם והורחק. התוצאה לפני עשר הדקות האחרונות: 44:63 לראשון לציון. הרבע האחרון התנהל לפרוטוקול בלבד ובסיומו ראשון לציון חגגה ניצחון 69:84.

תקציר: מכבי ראשון לציון - עירוני נס ציונה 69:84. one
הצטיין. ג'ייסון סיגרס מראשון לציון/one

קלעו למכבי ראשון לציון: ג'ייסון סיגרס ודרו קרופורוד 17 נק' כ"א, מרפי הולוואי 14 נק' ו-17 ריבאונדים, מארק טולפסון 13, אבי בן שימול 9 ו-7 ריבאונדים, עידן זלמנסון 8, אייל שולמן 3, ניצן חנוכי 2, ניב בלול 1, עודד ברנדווין ויניב סולומון שיחקו ולא קלעו.

קלעו לעירוני נס ציונה: ג'רון ג'ונסון 23 נק', נאור שרון וטאליב זאנה 10 כ"א, קאליף וואיט 9, אלישי כדיר 9, טל דן 5, רביב פיטשון, גולן גוט, עמית אזולאי וג'וג'ו פלאס שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully