וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': מכבי יבנה לא מוותרת בדרום, הפסד שני למ.ס רובי שפירא בצפון

יבנה ניצחה 0:3 את הפועל כפר שלם וצימקה את הפער מסקציה נס ציונה בצמרת הדרום לשמונה נקודות. קביליו יפה ניצחה 0:1 את הפועל אזור. בצפון, קבוצת האוהדים נכנעה 1:0 בחוץ לעירוני קרית אתא

שחקני מ.ס. רובי שפירא. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
המצב בצמרת הסתבך. שחקני רובי שפירא/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

עשרה משחקים נערכו היום (שני) במחוז הדרומי והצפוני של ליגה א' כשחלקם השפיעו ישירות על מאבקי הצמרת. בדרום מכבי יבנה השנייה צימקה את הפער מנס ציונה המובילה לשמונה נקודות. זאת לאחר שגברה 0:3 על הפועל כפר שלם. בצפון המוליכה מ.ס. חיפה רובי שפירא הפסידה 1:0 לעירוני קרית אתא.

מכבי יבנה מאותת כי אין לה כוונה לתת לנס ציונה לברוח במחוז דרום. הקבוצה מהדרום חגגה 0:3 על כפר שלם. מכבי קביליו יפה שיפרה עמדות בטבלה עם ניצחון 0:1 על הפועל אזור. עומר כהן התכבד בשער הניצחון בדקה ה-44. במשחק נוסף הפועל מחנה יהודה ניצחה 0:2 את הפועל בקעת הירדן.

בצפון מ.ס. רובי שפירא ספגה את הפסדה השני העונה, 1:0 לעירוני קרית אתא. אוסמה שעבאן כבש את שער הניצחון לזכות הקריה בדקה ה-75. אור הרשקוביץ' מרובי שפירא החמיץ כדור עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-86. הפועל איכסל תוכל להיצמד מחר לקבוצות האוהדים אם תנצח את עירוני טבריה. הפועל הרצליה השלישית איבדה שתי נקודות אחרי 0:0 נגד הפועל ירושלים.

משחקים נוספים:

בית"ר נורדיה - הכח עמידר רמת גן 0:1
מ.ס. טירה - מכבי צור שלום 0:2
מכבי דלית אל כרמל - הפועל אסי גלבוע 4:0
הפועל בקה אל גרביה - הפועל מגדל העמק 1:3
הפועל כפר קנא - הפועל מסילות 1:4

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully