וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "כל התקפה יכולה להכריע עונה"

28.1.2018 / 22:31

מאמן בני הרצליה נשם לרווחה אחרי הניצחון על עירוני נהריה, אך לא רצה לדבר על סיכויי ההשארות: "מאמין בעבודה קשה". יפתח זיו שוב נותר מחוץ לרוטציה של אלפסי שאמר: "צריך להוכיח שמגיע לו לשחק"

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. אדריאן הרבשטיין
אריק אלפסי/אדריאן הרבשטיין

בני הרצליה גברה הערב (ראשון) 69:72 על עירוני נהריה במשחק דרמטי עם חשיבות גדולה לתחתית הטבלה. הקבוצה של אריק שיבק רשמה את ניצחונה הרביעי העונה, והתקרבה למכבי חיפה ועירוני נס ציונה שמעליה. מצד שני, נהריה חזרה להפסיד, והיא רק שני משחקים מהמקום האחרון בטבלה.

הרצליה קיבלה משחק מצוין משני הישראלים המובילים שלה שון דאוסון ואבירם זליקוביץ', שקלעו 16 ו-14 נקודות בהתאמה, כשזליקוביץ' יוצא 6 דקות לסיום עם פציעה בכתף. למרות ששלטו בהתמודדות, הקבוצה מהשרון כמעט ושמטה את המשחק החשוב, "כל התקפה יכולה להכריע עונה", אמר אריק שיבק בסיום, "יש עוד המון משחקים, אבל בגלל שהקבוצה נמצאת איפה שהיא נמצאת, אז על כל משחק מונח המון על כף המאזניים, ובטח במשחקי בית. ביחד עם העייפות זה נתן את אותותיו ברבע הרביעי, אני שמח שידענו לנצח".

על האמונה שלו בסיכויי הקבוצה לצאת ממצבה אמר שיבק: "אני מאלה שמאמין בעבודה, יש לי המון הערות לשחקנים, מעיר להם המון, בחודש שאני נמצא, מוסר העבודה שלהם מצוין. יש אנשים שראו אותם מתאמנים, ואומרים שהם לא ראו אותם מתאמנים ככה לפני, וזה לא בגללי. אם זה יימשך, אני מקווה שנצא מהמצב שבו אנחנו נמצאים".

כאמור, נהריה חזרה למסלול ההפסדים, למרות משחק פנטסטי של יהונתן שולדבראנד שקלע 21 נקודות, אך החטיא שלשה שיכלה לשלוח את המשחק להארכה, "המשכנו מבחינת הקו ההגנתי, אבל ההתקפה שלנו לא הייתה טובה, החטאנו הרבה לייאפים ושילמנו על זה בצד השני", סיכם אריק אלפסי, "שון דאוסון קלע קליעות גדולות על שחקנים. צריכים לראות למה אנחנו משחקים בצורה כזאת התקפית בחוץ. הרצליה ניצחו בצדק, צריכים ללמוד מהטעויות שעשינו. דיברנו על זה שהרצליה יבואו אגרסיביים כי זה משחק על החיים שלהם. ככה זה היה נראה. זה לא צריך להיות ככה. הדברים הקטנים ניצחו את המשחק".

מי שקיבל היום שתי דקות בלבד הוא הרכז יפתח זיו, שבשבוע שעבר כלל לא שותף. השחקן שפתח את העונה כאחד התקוות הגדולות של הסגולים, הפך להיות בקצה הרוטציה. "מעמדו של יפתח כמו יתר השחקנים, הוא צריך להוכיח שמגיע לו לשחק ומגיע לו דקות משחק, כמו כולם", אמר אלפסי על הרכז, "אין מחשבות, שחקנים אחרים משחקים כדורסל טוב, אם הוא יוכיח שמגיע לו לשחק אז הוא ישחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully