וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי חזרה לפסגה עם 1:3 על בולוניה, רומא הפסידה בבית

מרטנס הרשית פעמיים (37, 59) והחזיר את קבוצתו למקום הראשון על חשבון יובנטוס, סמפדוריה ניצחה 0:1 באולימפיקו, מילאן השיגה 1:2 מרשים על הרומאים, אינטר שוב איבדה נקודות עם 1:1 מול ספאל

דריס מרטנס שחקן נאפולי חוגג שער. רויטרס
חזר להפציץ. דריס מרטנס/רויטרס

המחזור ה-22 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) ובמשחק הראשון של היום אינטר לא הצליחה לנצח בפעם השישית ברציפות בליגה ויצאה מספאל עם 1:1 מאכזב אחרי שספגה שער שוויון דרמטי בתוספת הזמן. נאפולי חזרה למקום הראשון אחרי ניצחון 1:3 ביתי על בולוניה, בעוד שתי הקבוצות של רומא הפסידו - לאציו 2:1 למילאן ורומא 1:0 ביתי לסמפדוריה.

אוהדי נאפולי עם שלט לכבוד לורנצו אינסינייה. רויטרס
אוהדי נאפולי עם שלט לכבודו של לורנצו אינסינייה/רויטרס

נאפולי - בולוניה 1:3

רודריגו פאלאסיו הימם את הסאן פאולו כשהעלה את האורחים ליתרון כבר אחרי דקה אחת של משחק. איברהים אמבאיי כבש שער עצמי בדקה ה-5 כדי להחזיר את הנאפוליטנים למשחק ולהרגיע את האוהדים. דריס מרטנס, מי אם לא הוא, הפך לפני ההפסקה עם פנדל מוצלח בדקה ה-37 והשלים צמד בדקה ה-59 עם חיתוך נפלא וכדור שנעצר בחיבורים. נאפולי חזרה למקום הראשון כשבמאזנה 57 נקודות, אחת יותר מהשנייה יובנטוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פטריק קוטרונה מילאן. רויטרס
חלוץ כובש. פטריק קוטרונה/רויטרס

מילאן - לאציו 1:2

לאציו הגיעה למילאנו בכושר מצוין אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים אך גם ללא מלך שעריה הפצוע צ'ירו אימובילה ונחלה הפסד מפתיע לקבוצה של גאטוזו שמקבל קצת נחת בעונה איומה. פטריק קוטרונה החלוץ הצעיר והמבטיח של מילאן העלה אותה ליתרון אחרי רבע שעה. אדם מארוסיץ' השווה בדקה ה-20 במבצע אישי יפה, אבל בונבנטורה כבש את שער הניצחון עם נגיחה עוצמתית שתי דקות לפני ההפסקה. מילאן עלתה למקום השביעי בעקבות הניצחון הזה בעוד שלאציו נותרה במרחק 10 נקודות מיובנטוס השנייה והיא כנראה תיאבק על מקומות 3-4 עד תום העונה.

שחקני סמפדוריה מברכים את השוער אמיליאנו ויויאנו (שני משמאל). GettyImages
קיבל ברכות על עצירת הפנדל. אמיליאנו ויויאנו/GettyImages

רומא - סמפדוריה 1:0

משחק ליגה שישי ברציפות ללא ניצחון לג'אלורוסי. ביום רביעי היה זה אדין דז'קו שהציל נקודה בדקה ה-91 במשחק ההשלמה מול סמפדוריה בחוץ. הפעם, לרומא לא היה מושיע. אליסון סיפק הצגה בין הקורות ורשם שמונה הצלות במחצית הראשונה (יותר מכל שוער אחר של הקבוצה בחמש השנים האחרונות) אבל גם בצד השני יש שוער מצוין בדמות אמיליאנו ויויאנו, שעצר פנדל של אלסנדרו פלורנצי בדקה ה-36. הקרח נשבר בסופו של דבר בדקה ה-80, כשהמגן השמאלי ניקולה מורו העביר כדור רוחב והקולומביאני דובאן ספאטה הכריע מקרוב. רק ארבע נקודות מפרידות כרגע בין רומא החמישית לסמפדוריה השישית.

שחקן אינטר ראפיניה. GettyImages
קיבל דקות ראשונות. ראפיניה/GettyImages

ספאל - אינטר 1:1

אין ספק שמשהו רע עובר על קבוצתו של לוצ'יאנו ספאלטי, שנאלץ לצפות בקבוצתו רושמת רצף מחריד של 6 משחקי ליגה ללא ניצחון ו-7 בכל המסגרות. האורחים ידעו שהביקור שלהם אצל קבוצת התחתית של ספאל לא יהיה קל, אך היו מוכרחים להשיג נקודות כדי לצאת מהתקופה הרעה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אך שער עצמי של הבלם פרנצ'סקו ויסארי בדקה ה-48 העלה את אינטר ליתרון. האורחים חשבו שהם בדרך לצאת לדרך חדשה, אך אז הגיעה הדקה ה-90 ואלברטו פאלושי נגח לרשת של סמיר הנדנוביץ' כדי לקבוע חלוקת נקודות. גם שחקן הרכש הטרי מברצלונה, ראפיניה, עלה להופעת בכורה אבל לא הצליח להושיע את ספאלטי.

תוצאות נוספות:

קרוטונה - קליארי 1:1
לקרוטונה: מרסלו טרוטה (29, פנדל). לקליארי: לוקה צ'יגאריני (45+7)

פיורנטינה - ורונה 4:1
לפיורנטינה: גיל דיאז (53). לוורונה: יגוס ווקוביץ' (11), מואיז קין (20, 46), אלס פררי (55)

גנואה - אודינזה 1:0
לאודינזה: ואלון ברהמי (62)

טורינו - בנבנטו 0:3
לטורינו: יאגו פאלקה (3), אמבאיי ניאנג (40), ג'ואל אובי (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully