וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר על עזיבת ממן: "לא ניפגע, יכולים להיות חזקים יותר"

מאמן הפועל חיפה לא לקח קשה את עזיבת הקשר, ואמר ל"טוכמן וחמי": "אם היה נשאר, כל הזמן היה מתעסקים בו, ואני לא יכול להרשות שיפגעו לי בקבוצה. מאמין שאחד מבין בניון או ורמוט יגיע"

עריכת וידאו: מתן חדד

שני ניצחונות מול הפועל עכו תוך ארבעה ימים סידרו לניר קלינגר ולהפועל חיפה העפלה לרבע גמר גביע המדינה, וכן את סופו של רצף בן שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון, וסיפקו להם לא מעט שקט. קלינגר התארח היום (ראשון) בתוכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי" והתייחס למצב הקבוצה, לעזיבה של חנן ממן ולצירוף אפשרי של גילי ורמוט או יוסי בניון.

"אני כל הזמן אמרתי שהעסקה הזו הייתה יכולה להיסגר בשקט בקיץ", אמר קלינגר בנוגע לממן "יותר מדי אנשים ידעו שיש מגעים, זה לא היה צריך להיות ככה. כשאני נכנסתי לתמונה, היה חשוב לי דבר אחר - אני לא רוצה שהפועל חיפה תתנהג כמו מועדון קטן ומסכן. אני לא חושב שהייתה לי ברירה לנהוג כך, וברגע שחנן היה גבר ואמר לי שיש סיכום סופי, אמרתי לו 'צא לדרך, מבחינתי אתה יכול ללכת עכשיו'. הוא אמר לי שהוא רוצה ללכת, שזה החלום שלו, אז נתתי לו ללכת.

"לי חשובה הקבוצה, אני לא חושב שזה תקין, וזה גם השפיע על היכולת שלו בחודש וחצי האחרונים", טען המאמן של הקבוצה הכי מפתיעה העונה בליגה, "היו שלושה ארבעה משחקים בינואר שהיכולת שלו הייתה בהתאם. אני לא בא בטענות, הוא בחור צעיר שלקח את הבלבולים האלה למקום הלא נכון. אני לא יכול להרשות שזה יפגע לי בקבוצה. אף אחד לא עשה משהו לא חוקי, לצערי החוקים עקומים, אבל צריך לדעת לכבד אותם. אני לא הייתי עושה את זה. אני מתפקד גם כמנהל מקצועי, ואני פונה תמיד ישירות לקבוצות, אף פעם לא מאחורי הגב. אני מצפה מכולם לשמור על הגינות כך. הקבוצה שלי הכי חשובה לי ואם חנן היה נשאר וכל הזמן היה מתעסקים בו עם קללות, שירים, אנרגיה לא טובה - זה היה פוגע לי בקבוצה".

עוד בנושא

יואב כץ פנה רשמית למכבי חיפה לגבי גילי ורמוט, שחר דורש פיצוי
ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:1 בחוץ את הפועל עכו
לממן את התואר: סיפור המעבר של חנן ממן להפועל באר שבע

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

על השפעת העזיבה של ממן: "קשה להגיד איך נושפע מזה, אבל זה היה פוגע בנו יותר אם הוא היה נשאר עם הרעשים האלה. אם נצליח להביא לו מחליף אז לא רק שלא ניפגע, אלא גם נהיה חזקים יותר. אני רוצה להתנהג כמו קבוצה גדולה. עשינו הישג גדול, בהגעה לפלייאוף העליון, עכשיו נתחיל להציב יעדים אחרים. מאמין שאחד מבין בניון או ורמוט יגיע. שניהם שחקנים גדולים, כל אחד מהם עשה קריירה גדולה. זה לא עניין של העדפה, הלוואי והייתי יכול להחתים את שניהם, אבל זה לא פשוט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully