וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד הביסה 0:3 את לאס פלמאס, סביליה ניצחה את חטאפה

אנטואן גריזמן (61), פרננדו טורס (73) ותומאס פארטיי (88) סידרו ניצחון קליל לקולצ'ונרוס, שצימקו זמנית את הפער מברצלונה המוליכה לשמונה נקודות. סביליה ספגה שוויון דרמטי ב-1:1 מול חטאפה

רויטרס

המחזור ה-21 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים שייערכו בנוסף למשחק של ברצלונה מול אלאבס. אתלטיקו מדריד השנייה חזרה לנצח עם 0:3 על לאס פלמאס החלשה. במשחק שהוציא את היום לדרך לגאנס גברה 2:3 על אספניול. סביליה נעצרה עם 1:1 דרמטי מול חטאפה.

תקציר: אתלטיקו מדריד - לאס פלמאס 0:3. רויטרס
כבש את השער ה-600 בעידן סימאונה. פרננדו טורס/רויטרס

אתלטיקו מדריד - לאס פלמאס 0:3

אחרי שני הפסדים מאוד מאכזבים לסביליה והדחה מהגביע ותיקו ביתי מביך מול ג'ירונה, אתלטיקו קיבלה יריבה בהזמנה וחזרה לנצח על חשבון קבוצת התחתית מהאיים הקנריים. לאס פלמאס החזיקה מעמד 61 דקות עד שאנטואן גריזמן קיבל כדור עומק מדויק והקפיץ מעל שוער לאס פלמאס. גריזמן כמעט השלים צמד עם הקפצה לקורה, אבל פרננדו טורס תיקן עם השער ה-600 של אתלטיקו בעידן סימאונה בדקה ה-73 ותומאס פארטיי חתם בדקה ה-89 עם גלגול מקרוב מול ההגנה המפורקת של היריבה.

סביליה - חטאפה 1:1

צפו בתקציר

אחרי הניצחון הכפול והמרשים על אתלטיקו מדריד בגביע, סביליה קיוותה להמשיך את המומנטום בליגה והיא גם הובילה משער של לואיס מוריאל בדקה ה-72. אלא שבדקה ה-93 סרחיו ריקו שמט כדור גובה פשוט לעבר אנחל שאמר תודה וקבע שוויון דרמטי ממש לפני השריקה לסיום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תקציר: לגאנס  - אספניול 2:3. one
שחקני לגאנס חוגגים/one

לגאנס - אספניול 2:3

צפו בתקציר

לא כל יום רואים שורה סטטיסטית כמו זו שהשיג מריו הרמוסו במשחק הזה. קשר האורחת מצא את הרשת שלוש פעמים במהלך המשחק, אך לצערו רק אחד מהם הלך לרשת הנכונה. בדקה ה-11 הוא הכניע לראשונה את השוער שלו, כאשר הסיט כדור רוחב פשוט לרשת והעלה את המועדון מפרברי מדריד ליתרון. מארק נבארו (49) איזן עם בעיטה חזקה מתוך הרחבה, לפני שמיגל גררו (69) החזיר את היתרון למארחים בנגיחה. שני השערים הבאים היו של הרמוסו, שכבש עוד שער עצמי אומלל (82) ובדקה ה-88 הצליח לצמק את התוצאה אחרי כדור נייח, אך זו הייתה המילה האחרונה בהתמודדות. לגאנס המשיכה במומנטום הנפלא שלה מהניצחון על ריאל מדריד בגביע, הקטלאנים רשמו הפסד שלישי ברציפות בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully