וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליין ווזניאקי: "לעולם לא יגידו לי שוב 'היית מספר 1 בעולם בלי זכייה בגרנד סלאם'"

הדנית הנרגשת עשתה סוף ל-12 שנים וחצי של המתנה עם גרנד סלאם ראשון בקריירה ועלייה לפסגת הדירוג העולמי: "חלמתי על הרגע הזה שנים רבות". האלפ החמיאה, סרינה ושמייכל בין המברכים

קרוליין ווזניאקי אחרי זכייתה, אליפות אוסטרליה 2018. רויטרס
לא עוזבת את דפני. קרוליין ווזניאקי/רויטרס

קרוליין ווזניאקי זכתה היום (שבת) בגרנד סלאם הראשון בקריירה שלה, אחרי שניצחה 6:7 (2), 6:3, 4:6 את סימונה האלפ בסיומו של גמר מלהיב באליפות אוסטרליה. הדנית בת ה-27, בגמר המייג'ור השלישי שלה בקריירה והראשון באוסטרליה, השיגה את התואר המיוחל בגמר שארך שעתיים ו-49 דקות וקיבלה בונוס בדמות עלייה למקום הראשון בדירוג העולמי. הרומנייה, לעומתה, הפסידה בפעם השלישית בשלוש מערכות במעמד של גמר גרנד סלאם וכאמור איבדה את ראשות הדירוג.

עוד בנושא:
הראשון שלה: קרוליין ווזניאקי זכתה באליפות אוסטרליה
סיפור התלבושת המוזרת של המפסידה סימונה האלפ

קרוליין ווזניאקי אחרי זכייתה, אליפות אוסטרליה 2018. רויטרס
הדמעות זלגו. קרוליין ווזניאקי בסיום/רויטרס

"חלמתי על הרגע הזה שנים רבות, היום החלום הזה התגשם", אמרה הזוכה הנרגשת לאחר שקיבלה את הגביע והפכה לסקנדינבית הראשונה שמנצחת גרנד סלאם בעידן הפתוח. "אני רועדת כרגע, אני עומדת לבכות. אני זקוקה לשנייה כדי לחבק את דפני (הגביע על שם דפני אקהרסט)".

לאחר מכן הוסיפה ווזניאקי, שחיכתה לתואר הזה 12 שנים וחצי ונחשבה ללוזרית של הסבב, עד שהשיגה אותו בגרנד סלאם ה-43 בו היא משתתפת: "אני גאה שלעולם לא אשמע יותר את המשפט 'היית מספר 1 בעולם אבל מעולם לא זכית בגרנד סלאם'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קרוליין ווזניאקי אחרי זכייתה, אליפות אוסטרליה 2018. רויטרס
כבר לא הלוזרית הגדולה. קרוליין ווזניאקי עם הגביע/רויטרס

ווזניאקי גם בירכה את יריבתה: "אני רוצה לברך את סימונה. אני יודעת שזה יום קשה ומצטערת עבורה שהייתי צריכה לנצח. היה משחק מדהים וקרב מדהים, אני שוב מתנצלת".

סימונה האלפ, שסבלה מפציעה ונזקקה לטיפול רפואי במערכה האחרונה, אמרה בסיום: "לא קל לדבר עכשיו, אבל אני קודם כל רוצה לברך את קרוליין, היא שיחקה מדהים... היה טורניר מצוין עבורי. אני עצובה כמובן שלא הצלחתי לנצח, אבל קרוליין הייתה טובה יותר".

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. רויטרס
שוב בצד המאוכזב. סימונה האלפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully