וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "איבדנו את השליטה, מקווה שנשחק הגנה יותר טובה בעתיד"

מאמן מכבי תל אביב לא אהב את הקאמבק של מילאנו בסיום המשחק אותו הצהובים ניצחו בסופו של דבר: "עכשיו זה המאני טיים". נוריס קול שקלע 19 נקודות: "אני מוביל את החבר'ה ומנסה להיות מנהיג"

נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
"עכשיו כל משחק חושב". ספאחיה במילאנו/GettyImages

מכבי תל אביב חצתה הערב את רף 100 הנקודות לראשונה ביורוליג העונה לאחר שגברה 102:111 על מילאנו בחוץ. נוריס קול הוביל את קלעי הצהובים עם 19 נקודות. כעת עומד המאזן של הצהובים ביורוליג העונה על 11 ניצחונות לעומת 9 הפסדים כשבשבוע הבא יוצאת החבורה של נבן ספאחיה למשחק חוץ קשה מול ז'לגיריס של שאראס.

ספאחיה אמר בסיום המשחק הערב: "אני חושב שקשה מאוד לנצח כאן כי לאחרונה מילאנו שיחקה כדורסל טוב יותר מאשר בתחילת העונה. שלטנו במשחק לאורך רוב השלבים, אבל היו לנו כמה דקות בהן איבדנו את השליטה והם חזרו למשחק. בסך הכול אני חושב ששיחקנו כדורסל טוב ואני מקווה שנשחק טוב יותר מבחינה הגנתית בעתיד. אמרתי לפני המשחק שכל משחק חשוב. עכשיו זה המאני טיים וכל משחק הוא משמעותי".

שחקן מכבי תל אביב נוריס קול. ברני ארדוב
"היינו זקוקים לניצחון הזה". קול/ברני ארדוב

נוריס קול הוסיף: "היה טוב וחשוב להשיג את הניצחון. היה משחק תחרותי עם קצב מהיר, אבל נשארנו ביחד והצלחנו לנצח את זה ביחד. אני מוביל את החבר'ה ומנסה להיות המנהיג. היינו זקוקים לניצחון הזה וחבריי לקבוצה עשו עבודה נהדרת עם לחימה, עזרו לי עם חסימות טובות וריבאונדים חשובים. שיחקנו כמו קבוצה הלילה וכשהגיע הזמן עבורי לקחת מנהיגות, זה מה שעשיתי".

עוד באותו נושא

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 102:111 את מילאנו בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully