וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראג'ה בל נזכר: כך שכנעתי את לברון לתת לבלאט הזדמנות אחרונה

שחקן העבר, שהיה חלק מהנהלת הקאבס בזמן שהישראלי אימן אותם, חשף סיפורים חדשים על הקדנציה הסוערת: הפיטורים שנדחו, שיחת הניעור עם ג'יימס, והפעם היחידה בה הכוכב נתן לבלאט גב

דיוויד בלאט לברון ג'יימס גמר NBA קליבלנד נגד גולדן סטייט. GettyImages
לא רצה לשחק עבורו. לברון עם בלאט/GettyImages

הדיווחים על מעמדו הרעוע של טיירון לו בקליבלנד מחזירים את חובבי ה-NBA שנתיים אחורה, לפיטורי דיוויד בלאט. מי שזוכר היטב את מהלך העניינים בתקופה הלחוצה ההיא הוא שחקן העבר ראג'ה בל, שבאותה נשא תפקיד מנהלתי בקאבס (הוגדר כמנהל האחראי על השחקנים, ועבד צמוד לג'נרל מנג'ר דייויד גריפין).

אמש (חמישי) התראיין בל לפודקאסט של רשת CBS וחשף סיפור מעניין שטרם סופר על הקדנציה הסוערת של בלאט בקבוצה. לטענתו, דייויד גריפין רצה לפטר את בלאט חודשים ארוכים לפני שהמהלך בוצע והוא פוטר באופן סופי.

"ידעתי שמעמדו של דיוויד בסכנה במשך חודשים רבים. אני מחבב את דיוויד, ביליתי במחיצתו המון שעות, וחלק מהעבודה שלי הייתה לדבר ולהסביר לו כל מיני דברים על ה-NBA, לתת לו טיפים ורעיונות לגבי כל מיני דברים מקצועיים ולא מקצועיים", סיפר בל. "פעם אחת דייויד גריפין ניגש אליי ואומר לי - 'אני חושב שאצטרך לפטר את בלאט, אין לי ברירה אחרת'. זה היה הרבה לפני שהוא מימש את האיום שלו, ואני נעמדתי על רגליי האחוריות".

עוד בנושא:

הקאבס ממשיכים להתרסק, לאב ממשיך לחטוף, בלאט: "השחקנים אשמים"
עומרי כספי על התקופה הקשה: "זה הכאב הכי גרוע שחשתי אי פעם"
דוראנט סחף את הווריירס לניצחון על מינסוטה, 46 נקודות לווסטברוק
אולסטאר 2018: לברון בחר את דוראנט ואירווינג, קרי עם יאניס והארדן

ראג'ה בל. GettyImages
ניסה לדבר על לבו של לברון. ראג'ה בל/GettyImages

"אמרתי לגריפין שיחכה ולא יעשה את זה, שייתן לי צ'אנס לדבר עם לברון ולנסות לסדר את זה. קראתי ללברון לבוא ולדבר איתי אחרי האימון באותו בוקר, בזמן שכולם כבר עלו על האוטובוס, ודיברנו משהו כמו רבע שעה. דיברתי איתו על המורשת שלו ועל איך שבסופו של דבר לא יזכרו את מה שעשה במיאמי, אלא ישפטו אותו על התקופה שלו בקליבלנד.

"אמרתי ללברון 'בלאט הוא האיש שלנו נכון לעכשיו, ואני חושב שלא נתת לו צ'אנס אמיתי ולא באמת שיחקת חזק בשבילו'. לברון חזר אז בדיוק מחופשה קצרה במיאמי, ואמרתי לו שאנחנו בהנהלה לא באמת יכולים לשפוט את האיכויות של בלאט, כי עוד לא ראינו את הקבוצה משחקת חזק בשבילו. אם תצליח לגרום לכולם לעשות את זה - אמרתי לו - נוכל לשפוט את התפקוד האמיתי שלו ולהביא לך את המאמן שאתה זקוק לו, אם זה לא בלאט.

"לברון הסתכל עליי ואמר 'את זה אני יכול לעשות'. ובאמת, כבר ביום למחרת הוא רתם את כל השחקנים לטובת המשימה. בדיעבד, התברר לי שהוא כינס את כל השחקנים ואמר להם שצריך לנסות לבטוח במאמן. במשחק הבא הבסנו את הקליפרס, והלחץ מבלאט ירד קצת".

במשבר הבא, כאמור, תחינותיו של בל לא עזרו, והפיטורים הגיעו. האם גורלו של טיי לו יהיה זהה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully