וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאבס ממשיכים להתרסק, לאב ממשיך לחטוף, בלאט: "השחקנים אשמים"

קליבלנד קלקלה ללברון יום חג עם עוד הפסד ועוד סאגות בחדר ההלבשה: אייזאה תומאס נגד לאב, ג'ורג' היל בדרך, טיירון לו מתכנן זעזוע ברוטציה, והמאמן לשעבר מגבה אותו. התגובות והמספרים

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
ככה לברון נראה ביום בו הוא אמור לשמוח/GettyImages

לברון ג'יימס ממשיך לחגוג שיאים היסטוריים, קליבלנד ממשיכה להתרסק: קינג ג'יימס הפך הלילה (בין שלישי לרביעי) לשחקן הצעיר אי פעם שמגיע ל-30 אלף נקודות בקריירה ולשביעי בסך הכל בתולדות ה-NBA שמגיע למספר הזה, אולם הקאבס ספגו הפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים, עם 114:102 מול סן אנטוניו. ג'יימס, בן 33 ו-24 יום, הקדים במעט את קובי בריאנט, שהגיע ל-30 אלף נקודות בקריירה כשהיה בגיל 34 ו-104 יום.

עוד לפני המשחק העלה ג'יימס פוסט אינסטגרם שנוי במחלוקת בו איחל לעצמו מזל טוב לרגל המאורע, וחטף לא מעט ביקורות על כך. לאחר המשחק הוא חגג בצנעה, כשברקע ממשיך להדהד המשבר של קבוצתו. "זה רגע מיוחד מאוד, כי לא חשבתי שאגיע לזה. אני לא שחקן שחושב קודם כל הנקודות של עצמו, אלא אחד שרואה את טובת חבריי לפני כן, ואוהב בעיקר למסור. לכן להפוך לשחקן הצעיר אי פעם שמגיע למספר הזה, זה די מדהים. אני מרגיש שהשקעתי המון עבודה, וזה תוצר הלוואי שלה".

ג'יימס הוסיף ש"אני כבר מחכה ליום שאחרי הקריירה, ליום בו אשב עם משפחתי וחבריי ואיזכר בכל השיאים ששברתי", אבל כשהקאבס נראים כמו שהם נראים בתקופה האחרונה, אין פלא שהוא כבר חושב על פרישה.

כמובן שהצרות הן לא על הפרקט. אפילו במשחק הלילה אפשר היה להבחין במצב החברתי השברירי בקבוצה, באמצעות מהלך אחד ספציפי: קווין לאב צנח לפרקט ברבע השלישי והושיט יד לעזרה, אך אף אחד מחבריו לקבוצה לא נענה, והוא נאלץ לקום בכוחות עצמו. אמש נחשפו עוד פרטים על אסיפת החירום המתוחה של שחקני הקאבס, במהלכה הוטחו האשמות בלאב. מתברר כי הדובר המרכזי בשיחה היה אייזאה תומאס, שביקר אותו בצורה נחרצת.

לאחר המשחק, גם טיירון לו שחוטף לא מעט ביקורת בימים האחרונים השתכנע שעליו לבצע שינוי, ממנו התעקש להימנע לאחרונה. "במשחקים הבאים אעשה שינויים בחמישייה וברוטציה. זה כבר עניין דחוף", אמר בסוף המשחק.

קווין לאב, קליבלנד קאבלירס, מאוכזב. AP
מבודד בחדר ההלבשה. לאב/AP

כך או כך, בינתיים מקבל לו גיבוי דווקא מקודמו בתפקיד דיוויד בלאט. מאמן דרושפאקה התראיין אמש לתחנת הרדיו של רשת CBS והפנה אצבע מאשימה כלפי השחקנים. "טיי לו לא אשם שהשחקנים שלו מוכנים לספוג 148 נקודות במשחק ביתי שמשודר בכל רחבי ארצות הברית", אמר בלאט. "יש בקבוצה הזו שלושה שחקנים שהוכתרו בעבר כ-MVP. יש להם ניסיון, והם כבר לקחו אליפות. אם החבר'ה האלה לא עולים לפרקט כדי לנצח, אם אין להם את הגאווה והאמונה אחד בשני, טיי לו הוא לא הבעיה, השחקנים הם הבעיה".

בלאט הוסיף ש"כל השחקנים צריכים להתעלות על עצמם עכשיו. נכון, אנחנו כמאמנים אחראים על הכל. אני שילמתי על כך מחיר כבד לא אחת בקריירה. לעזאזל, אני יודע שהשחקנים האלה מאומנים היטב. כמעט כל צוות האימון שנמצא שם עכשיו עבד יחד איתי, ואני יודע איזו עבודה טובה הם עושים".

בינתיים, הקאבס מתקרבים לטרייד. על פי ESPN, המגעים בין סגנית האלופה לסקרמנטו בנוגע לטרייד על ג'ורג' היל הולכים ומתקרבים לידי מימוש. כפי הנראה, אימן שאמפרט וצ'אנינג פריי יעשו את דרכם לקינגס, וגם בחירת סיבוב שני בדראפט נידונה בין שתי הקבוצות.

- מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט לצד עוזרו טיירון לו. AP
"השחקנים אשמים, לא טיי". בלאט מגבה/AP

האזינו לפרק החדש של 'הפודיום': קואץ' שכטר, ג'ורדי מקום 1, עסקת ממן-ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully