וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסא קונאטה: "שחקנים במכבי תל אביב קראו לי קוף מלוכלך"

חלוץ הצהובים בעבר ואמיין הצרפתית סיפר בראיון על תקופותו בישראל: "ההצלחה שלי גרמה לאחרים לקנא כי הם היו הכוכבים של הקבוצה". וידיגאל הושעה מתפקידו כמאמן בדפורטיבו אבס

מיטש גולדהאר, בעלי מכבי תל אביב, עם מוסא קונאטה. מגד גוזני
קונאטה עם מיטש גולדהאר/מגד גוזני

אקס מכבי תל אביב, מוסא קונאטה, חווה עונה נפלאה במדי אמיין, העולה החדשה לליגה הצרפתית. החלוץ הסנגלי כבש 7 שערים ב-19 משחקי ליגה העונה ונראה מצוין. בראיון שסיפק לתקשורת המקומית בסנגל, קונאטה דיבר דווקא על התקופה במכבי תל אביב שבה, לטענתו, הוא סבל מגזענות מצד חבריו לקבוצה.

"הייתי טוב וכבשתי שערים בליגה האירופית, אז הפכתי לשחקן הרכב", סיפר החלוץ בן ה-24, שהמשיך: "ההצלחה שלי גרמה לאחרים לקנא בי. חבריי לקבוצה קראו לי 'קוף מלוכלך'. היו שניים כאלה, אפילו שלושה. ההצלחה שלי פגעה בהם כי הם היו הכוכבים של הקבוצה. במועדון ידעו את זה וזה כמעט יצא לתקשורת. הייתי רק בן 18, אבל למרות זאת דיברתי איתם כמו גבר. למרות שהייתי צעיר התנהגתי כמו מבוגר".

קונאטה הגיע למכבי תל אביב ביוני 2011 והעפיל עם הקבוצה לשלב הבתים של הליגה האירופית. בקיץ 2012, אחרי שהרשים במדי נבחרת סנגל באולימפיאדת לונדון, נמכר לקרסנודאר הרוסית תמורת 2 מיליון יורו ומאז עבר בגנואה האיטלקית וסיון השוויצרית עד שהגיע בקיץ האחרון לעולה החדשה לליגה הצרפתית. קונאטה גם הופיע 23 פעמים במדי נבחרת סנגל וכבש 8 שערים, והוא צפוי להיות בסגל נבחרתו למונדיאל.

* אקס נוסף של הצהובים, המאמן ליטו וידיגאל, הושעה מתפקידו כמאמן דפורטיבו אבס מהליגה הראשונה בפורטוגל. הסיבה? הנשיא, לואיס אנדרדה, טוען שהאנגולי לא מילא את הוראותיו ולא כיבד את חוקי המועדון. עוזרו יאמן במקומו כל עוד וידיגאל מושעה.

עוד בנושא:

ערן זהבי צפוי להאריך חוזה בגוואנגז'ו ולקבל שדרוג של 50 אחוז בשכר
אבי ריקן האריך את חוזהו במכבי תל אביב בשנתיים נוספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully