וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ריקן האריך את חוזהו במכבי תל אביב בשנתיים נוספות

26.1.2018 / 9:46

הקשר שהפך לאחד השחקנים הבולטים בצהוב העונה יישאר לפחות עד תום עונת 2019/20: "מודה על האמון". קרויף: "תמיד אפשר לסמוך עליו". מנספורד: "אפשר לראות בבירור את ההשפעה שיש לו"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

אבי ריקן חתם היום (שישי) על חוזה לשנתיים נוספות במכבי תל אביב, ויישאר במועדון לפחות עד תום עונת 2019/20. לאחר מכן, לצהובים תהיה אופציה להאריך את חוזהו בשנה נוספת. על הכוונה של מכבי תל אביב להאריך את חוזהו של הקשר פרסמנו לפני כחודש.

"אני שמח על הארכת החוזה ומודה על האמון שהמערכת הביעה בי", אמר ריקן. "בשלב זה של הקריירה ויחד עם הניסיון שצברתי אני מרגיש בוגר יותר, אך עם זאת הרעב שלי להצליח כמו גם הרצון להמשיך ולהשתפר במכבי תל אביב רק מתעצמים מיום ליום. אני שמח להישאר עם החברים שהפכו למשפחה והקהל שתומך בנו בכל מקום ובכל שעה".

המאמן ג'ורדי קרויף אמר: "אני שמח שהמועדון ואבי הגיעו לסיכום על הארכת החוזה שישאיר אותו במכבי. אבי הוא שחקן עליו תמיד אפשר לסמוך, יכול גם לשחק במגוון תפקידים ותמיד נכון לעזור בשעת הצורך. שחקנים הניחנים במקצוענות וגישה חיובית כמו ריקן, חשובים ונחוצים לכל מועדון".

מנכ"ל המועדון בן מנספורד הוסיף: "אנו מאוד שמחים שהחתמנו את אבי לשנתיים נוספות אחרי העונה הנוכחית עם אופציה לעונה נוספת. העונה אבי נמצא בכושר כיבוש שערים מרשים ומאז שהגעתי למועדון לפני 6-7 חודשים נוכחתי לדעת שהוא חלק חשוב מחדר ההלבשה. אפשר לראות בבירור את ההשפעה שיש לו ואיך הוא מלכד את כולם יחד, ואני שמח עבור אבי שהולך להמשיך לשחק ולזכות בתארים במכבי תל אביב בעתיד".

עוד בנושא:

בחודש שעבר פרסמנו: אבי ריקן יקבל הצעה להאריך את חוזהו
חכמון וליאני העידו: לא ראינו את הדריכה של דוס סנטוס על קיארטנסון
דסה צפוי להחמיץ את באר שבע, קרויף: "קריאת השכמה כואבת מאוד"

שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן לצד בן מנספורד, מאיר ריפמן. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא הולך לשום מקום. ריקן לצד בן מנספורד וסוכנו, מאיר ריפמן/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully