וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל חגגה עם 2:4 על סוסיאדד

רואיס, פורנאלס, באקה וסמו קסטיאחו כבשו כבר במחצית הראשונה, יורנטה ו-וויליאן רק צימקו. הצוללת הצהובה נצמדה לריאל מדריד במקום הרביעי, סוסיאדד ממשיכה לשקוע. 2:2 דרמטי בין לה קורוניה ללבנטה

רויטרס

המחזור ה-21 בליגה הספרדית יצא לדרך ביום שישי עם דרבי באסקי לוהט בו אייבר ובילבאו סיימו ב-1:1. את יום שבת הוציא לדרך קרב התחתית בו לבנטה חזרה מפיגור של שני שערים ל-2:2 בחוץ מול דפורטיבו לה קורוניה. מלאגה וג'ירונה נפרדו ב-0:0. במשחק המרכזי של השבת, ריאל מדריד הביסה 1:4 את ולנסיה (ראו ידיעה נפרדת) ובמשחק שסגר את היום ויאריאל חגגה עם 2:4 על סוסיאדד במשחק שבו היא כובשת רביעייה כבר במחצית הראשונה.

שחקן ויאריאל קרלוס באקה חוגג. AP
אין בקאמבו? יש באקה/AP

ויאריאל - ריאל סוסיאד 2:4

אחרי שאיבדה את סדריק בקאמבו הסקורר הפורה שלה לכסף הגדול בסין, היה אפשר לצפות שוויאריאל תאבד מעט מכח ההרתעה שלה, אך המציאות רחוקה מלהיות כזו. אחרי שניצחה בברנבאו את ריאל מדריד, הצוללת הצהובה השיגה ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות במשחק שבו היא כובשת רביעייה כבר במחצית הראשונה. ויקטור רואיס פתח כבר אחרי 5 דקות, פאבלו פורנאלס הכפיל (17) וקרלוס באקה הימם עם 0:3 בתוך 20 דקות. דייגו יורנטה צימק (24), אבל סמו קאסטיאחו קבע 1:4 בדקה ה-34 לפני שוויליאן ז'וזה המתיק מעט את הגלולה המרה של הבאסקים שעלולים להסתבך במאבקי הישרדות. ויאריאל מצידה צימקה שוב את הפער מריאל מדריד הרביעית לנקודה בלבד והם ימשיכו לפנטז על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
seperator

אתלטיק בילבאו - אייבר 1:1

צפו בתקציר המשחק

הדרבי הבאסקי בין שתי קבוצות מרכז הטבלה הסתיים בחלוקת נקודות. אריץ אדוריץ הבלתי נגמר העלה את בילבאו ליתרון בנגיחה מתוך הרחבה בדקה ה-50. אדוריץ, אגב, כבש גם במשחק הראשון בין השתיים העונה במשחק בו בילבאו ניצחה 0:1. עם זאת, הפעם השער של החלוץ הוותיק הספיק רק לנקודה עבור קבוצתו. זאת לאחר שקיקה השווה בדקה ה-73 לאחר שהשתלט על כדור בתוך הרחבה ושיגר אותו פנימה.

דפורטיבו לה קורוניה - לבנטה 2:2

צפו בתקציר המשחק

קרב תחתית דרמטי בריאסור. אחרי שצברה נקודה אחת בלבד בחמשת המחזורים הקודמים, דפורטיבו לה קורוניה כבר הריחה שלוש נקודות וחילופי מקומות עם לבנטה, אך איבדה יתרון של שני שערים בדקות הסיום. אדריאן, שכבש את שער היתרון של דפור בתבוסה 7:1 מול ריאל מדריד, היה המבקיע הראשון גם הפעם, עם נגיחה לרשת בדקה ה-19 אחרי כדור חופשי של לוקאס פרס. סלסו בורחס אמנם השאיר את המארחת ב-10 שחקנים עם צהוב שני שקיבל בדקה ה-34, אבל רגע לפני הירידה להפסקה דאג פלורין אנדונה הרומני לכבוש את השני. לבנטה, שהגיעה אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון ובמהלכם כבשה רק שני שערים, הצליחה להכפיל את הכמות ולחלץ נקודה ב-10 הדקות האחרונות. איבי נעזר בראש של שחקן מקומי כדי לכבוש בדקה ה-80, ואחרי ארבע דקות השלים צמד עם בעיטה מסובבת בימין מ-19 מטרים.

משחקים נוספים:

מלאגה - ג'ירונה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully