וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: פרד רוטן חתם, ניר דוידוביץ' הודח מתפקיד מאמן השוערים

25.1.2018 / 12:44

הירוקים הודיעו רשמית על החתמתו של המאמן לשנה וחצי. שינוי נוסף בצוות המקצועי: ארנו ואן זוואם, מאמן השוערים של נבחרת הולנד ב-2016, מונה על חשבון דוידוביץ' שיעבור למחלקת הנוער

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

ברוך הבא: פרד רוטן חתם היום (חמישי) רשמית לשנה וחצי במכבי חיפה, לאחר פגישה עם נשיא המועדון יעקב שחר. "התרשמתי מאוד מהחזון של המועדון הזה, האנשים שמנהלים אותו, המתקנים ובעיקר מהרצון להחזיר אותו למקום בו הוא אמור וצריך להיות. אני מצפה כבר להגיע ולהתחיל לעבוד, אעשה הכל לא לאכזב את ההנהלה ואת האוהדים", אמר לאחר החתימה.

מוקדם יותר, המאמן החדש של הירוקים העניק ראיון לכלי התקשורת בהולנד והודה שהמודל שעומד לנגד עיניו הוא פטר בוס. "בוס עבר ממכבי תל אביב לאייאקס. ישראל יכולה להיות מקפצה לא רעה בכלל", אמר המאמן בן ה-55, שמונה אתמול (רביעי) לשנה וחצי. "הרבה שואלים אותי אם אני לא חושש להיעלם מהרדאר בישראל. כששואלים אותי את זה, אני תמיד נותן את הדוגמא של בוס. אין לי ממה לחשוש".

עוד בנושא

מכבי חיפה הביסה 0:3 את מכבי תל אביב בשמינית גמר הגביע
רוב מאס בסיום: "אני מרגיש פה כמו ברכבת הרים"
הערב ב-18:00: הצגתו של פרד רוטן כמאמן מכבי חיפה
משביח שחקנים, אבל לא מתמודד עם לחץ: הכירו את פרד רוטן

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה החדש ביציע, לימינו עידן כסיף. אדריאן הרבשטיין
המודל: פטר בוס. רוטן ביציע אמש/אדריאן הרבשטיין

רוטן סיפר שמכבי חיפה "היא פיינורד של ישראל", ותיאר אותה כ"קבוצה של העם". "הקבוצה מתקשה העונה, אבל עדיין יש 30 אלף צופים בכל משחק ביתי, ולמועדון יש פוטנציאל עצום", אמר.

בתוך כך, הקבוצה הודיעה היום על שינוי נוסף בצוות המקצועי. ארנו ואן זוואם, מאמן השוערים של נבחרת הולנד ב-2016, מונה כמאמן השוערים של הקבוצה. ואן זוואם אימן מ-2007 ועד 2014 בברדה ולאחר מכן אימן בדן האג כשבמקביל מונה גם כמאמן השוערים של נבחרת הולנד. הוא יצטרף לצוות המקצועי של פרד רוטן, לאחר שהגיע אמש לישראל.
ניר דוידוביץ', מונה כמאמן השוערים הראשי של מחלקת הנוער והאקדמיה, במטרה להכשיר את שוערי העתיד של המועדון. יש לציין ששכרו של דוידוביץ' לא ייפגע והוא ימשיך לקבל את תנאיו למרות שיחזור למחלקת הנוער.

עדכון ראשון: 11:11)

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
רוטן התלהב מהקהל. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

חמישה דברים שלא ידעתם על פרד רוטן

* כמאמן פ.ס.וו איינדהובן, רוטן אימן ארבעה משחקים נגד קבוצות ישראליות והמאזן שלו עומד של שלושה ניצחונות ותיקו. את בני יהודה וגיא לוזון הוא ניצח פעמיים 0:1 ונגד הפועל תל אביב ודרור קשטן השיג ניצחון 0:1 שלישי ו-3:3 קצבי ומהנה בהולנד.

* רוטן מעולם לא חשש להאמין בצעירים ובין השחקנים שערכו תחתיו הופעות בכורה בגילאי עשרה ניתן למצוא את זקאריה לביאד, יטרו וילמס, מרקו ארנאוטוביץ', ממפיס דפאי וראלף פהרמן.

* רוטן עמד על הקווים של פ.ס.וו איינדהובן ב-0:10 הבלתי נשכח שלה על פיינורד באוקטובר 2010. זה ההפסד הכי גדול בתולדות האימפריה מרוטרדם.

* רוטן, בלם עבר, העביר את כל הקריירה שלו בטוונטה אנסחדה. הוא לבש את מדיה 317 פעמים בשנים 1979-1992.

* רוטן שימש כעוזרו של חוס הידינק בלא פחות מ-182 משחקים בשנים 2002-2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully