וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עוקבת אחר המשבר בין מיכאל אוחנה להפועל באר שבע

24.1.2018 / 10:24

במועדון הצהוב מעריכים את הקשר מבחינה מקצועית, אבל לא יבצעו כל צעד לפני שענייניו יוסדרו מול האלופה ובין היתר יקבע לו תג מחיר. בקרית שלום הדגישו: כרגע אין שום קשר איתו

מערכת וואלה

במכבי תל אביב עוקבים מזה זמן רב אחר ההתפחויות בין הפועל באר שבע למיכאל אוחנה, ששיאן בבקשה של השחקן להשתחרר מהאלופה. אוחנה מאוד מעניין את מכבי תל אביב מבחינה מקצועית, אבל במועדון לא מתכוונים לעשות צעד רשמי ולפנות להפועל באר שבע עד שהשחקן יסדיר את ענייניו מול קבוצתו, כשבראש ובראשונה מדובר על הרצון שלו שהקבוצה מבירת הנגב תקבע לו תג מחיר.

אוחנה עבר במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ובגלל מחלוקות כספיות עזב אותה למ.ס אשדוד. כאשר אשדוד רצתה למכור אותו לפני כשנה וחצי, העדיפו במכבי תל אביב לא להיכנס למו"מ לאחר שהבינו כי מדובר על רכישת 50 אחוז מכרטיס השחקן שלו (כלומר, אשדוד תקבל 50 אחוז מסכום ההעברה הבאה שלו). גורמים בקרית שלום טוענים עד היום שזו הייתה טעות וכי היה מקום לצרף את אוחנה גם בתנאים הללו. מה עוד שבסופו של דבר, מכבי תל אביב רכשה את שגיב יחזקאל שלא הצליח להתאקלם בקבוצה.

יש לציין שלמכבי תל אביב נודע על כל מיני סוגיות משפטיות שעלולות לצוץ בין אוחנה לבאר שבע ולכן נמצאים בעמדת המתנה. במועדון מתעקשים שהם לא מעורבים בדברים שקורים כעת בין השחקן לקבוצתו ויתרה מכך - עומדים על כך שהם לא נמצאים איתו בקשר.


עוד בנושא

מיכאל אוחנה ביקש להשתחרר מיידית מהפועל באר שבע
אביו של מיכאל אוחנה: "דברים מוזרים קורים בבאר שבע"
יואב כץ: "באר שבע דיברה עם ממן לפני ינואר. זה לא אתי"

שחקן הפועל באר שבע מיכאל אוחנה. ברני ארדוב
אוחנה במשחק הגביע אתמול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully