וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:1 את גנואה והתקרבה לנאפולי המוליכה

שער של דוגלאס קוסטה כבר בדקה ה-16 סידר לגברת הזקנה ניצחון ליגה חמישי ברציפות ושביעי בשמונת המחזורים האחרונים. הפער מהמקום הראשון צומק בחזרה לנקודה אחת בלבד

one

המחזור ה-21 בסרייה A נמשך הערב (שני) עם יובנטוס ששוב הצליחה לעמוד בלחץ אחרי ניצחון של נאפולי. הגברת הזקנה לא הרשימה במיוחד, אבל השיגה 0:1 ביתי וחשוב מאוד מול גנואה מהתחתית. בעקבות הניצחון, שיפרה הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי את מאזן הנקודות שלה ל-53, אחת פחות מנאפולי ועשר יותר מלאציו, לה יש גם משחק חסר.

השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-16. דוגלאס קוסטה, שהגיע בקיץ מבאיירן מינכן, חילץ עם הרבה אגרסיביות כדור והצליח להעביר רוחב לעבר מריו מנדז'וקיץ'. הקרואטי, שגם הוא שיחק בעבר בקבוצה מדרום גרמניה, השתלט מצוין והעביר כדור רוחב טוב לברזילאי, שדחק פנימה מקרוב עם רגל ימין החלשה שלו וקבע 0:1 כל כך יקר עבור יובה. עבור האלופה זהו ניצחון חמישי ברציפות ושביעי בשמונת מחזורי הליגה האחרונים כשבשבעת המשחקים הללו היא סופגת שער אחד בלבד וגם הוא ב-1:3 מול ורונה. גנואה נותרה במקום ה-15 עם 21 נקודות, חמש יותר מספאל שנמצאת במקום ה-18 ומתחת לקו האדום.

* במשחק שנעל את המחזור ה-20 בליגה הספרדית נפרדו הערב אייבר ומלאגה ב-1:1. יוסף אל נאסירי כבש לזכות מלאגה (16), גרסיה קיקה (76) איזן והותיר את מלאגה במקום האחרון בטבלה.

דוגלאס קוסטה שחקן יובנטוס. רויטרס
דוגלאס קוסטה חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully