וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוון בורנשטיין הטיח: "בכל קבוצה יש עשב שוטה. נדע לטפל בו"

22.1.2018 / 11:03

עמיחי מוזס היה היחיד שהגיע לכנס החורף של הקוונים ובורנשטיין, שמוביל את מאבקם, ביקר אותו בחריפות, אך התנצל בהמשך: "חוזר בי". הקוונים לא יגיעו למבחני הכושר של איגוד השופטים?

הקוון אורן בורנשטיין. מגד גוזני
המאבק מחריף. אורן בורנשטיין/מגד גוזני

לבכירים באיגוד השופטים הגיע מידע לפיו קווני ליגת העל עשויים לא להופיע למבחני הכושר של איגוד השופטים בשבוע הבא במכון וינגייט. כזכור בסוף השבוע האחרון לא הגיעו הקוונים לכנס החורף המקצועי של איגוד השופטים בטענה כי אם לא משלמים להם על הכנס ולא מיטיבים את התנאים שלהם, הם לא יגיעו לכנס שהתקיים בנתניה.

יש לציין כי רק קוון אחד הגיע ליום השני של הכנס שהיה יום חובה מבחינת האיגוד. מדובר בקוון הוותיק עמיחי מוזס שגם חטף לא מעט ביקורת על כך שהלך נגד הקו אותו מוביל בין היתר הקוון אורן בורנשטיין. לאחר שנודע לקוונים כי מוזס הגיע לכנס, כתב בורנשטיין בקבוצת הוואטסאפ של הקוונים: "בוקר טוב חברים יקרים. גאה בכל אחד ואחד מכם. בכל קבוצה יש עשב שוטה ולצערי הרב גם אצלנו. נדע לטפל גם בו. שיהיה יום נפלא לכולם ובהצלחה במשחקי השבת".

כעבור מספר שעות וכאשר הבין כנראה שטעה בדבריו כלפי מוזס, כתב בורנשטיין באותה קבוצת וואטסאפ: "חברים יקרים צהריים טובים. הבוקר בלהט האירועים השתמשתי במונח עשב שוטה כלפי אחד מהחברים כאן בקבוצה ולאחר מחשבה נוספת ורגיעה אני חוזר בי מאמירה זו ומדגיש כי למרות שאחד מאתנו עשה היום מהלך בניגוד לדעת כולנו הוא עדיין חלק מעוזרים של ליגת על ומקווה מאוד כי בקרוב ישנה את דעתו ויהיה שותף לדרך שלנו למען שיפור תנאי השכר וקבלת המגיע לנו".

עוד בנושא

עוזרי השופטים ממשיכים להחרים את כנס החורף של איגוד השופטים
הפועל באר שבע מעכבת את עסקת חנן ממן כדי להחתימו מיידית
אוויר פסגות: במכבי תל אביב מרוצים מעטר ולא מוותרים על ינואר

עמיחי מוזס שופט כדורגל. ברני ארדוב
ספג אש. עמיחי מוזס/ברני ארדוב

בורנשטיין שהיה אמש קוון במשחק של מכבי תל אביב מול הפועל אשקלון, אמר הבוקר: "הרגשתי שלא הייתי צריך לכתוב את מה שכתבתי בבוקר ושהדברים שכתבתי היו בלהט הרגע ולכן כתבתי הודעה מתנצלת. עמיחי קיבל את ההבהרה שלי ורשם בקבוצה שהוא מבין ומקבל והכל בסדר. אם מישהו מחפש לעשות אש, אנחנו נשלח לו כבאית ונכבה את האש".

המהלך של הקוונים ביום ששי האחרון עורר כעס אצל לא מעט שופטים שתלויים בקוונים במהלך משחקים. "לא יכול להיות שקוונים יחרימו כנס מקצועי. איך אפשר להחרים כנס מקצועי שאמור לסייע לכולנו להיות יותר טובים במגרשים?", שאל הבוקר אחד מבכירי השופטים.

יש לציין כי הפעולות שעושים הקוונים הן במקביל לשיחות שמתקיימות מול איגוד השופטים וההתאחדות לכדורגל כדי להיטיב את התנאים שלהם. חלק מהדרישות של הקוונים הם לקבל שכר בסיס של 750 שקל לחודש גם אם הם לא משובצים למשחק וכן תשלום על כנסים והשתלמויות מקצועיות כמו אלה שהיו ביום ששי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully