וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזרי השופטים ממשיכים להחרים את כנס החורף של איגוד השופטים

19.1.2018 / 9:34

העוזרים מוחים על כך שהם לא זוכים לשכר בסיס קבוע. חשש שהם יחרימו גם משחקים בליגת העל. מנכ"ל האיגוד, יריב טפר: "רק בשבועות האחרונים החלו שיחות בעניין שכר הבסיס שהם מבקשים"

דגל קוון, כדורגל כללי. GettyImages
עוזרי השופטים לא הגיעו גם ליום החובה/GettyImages

גם הבוקר החליטו עוזרי השופטים בליגת העל להחרים את כנס החורף של איגוד השופטים הנערך בנתניה. אם אתמול היה מדובר ביום רשות של הכנס אליו לא הגיעו עוזרי השופטים, הרי שהבוקר כבר מדובר ביום חובה. בבסיס ההחלטה להחרים את כנס החורף עומדת העובדה כי עד כה לא זכו עוזרי השופטים לשכר בסיס חודשי. אם שופטי ליגת העל מקבלים סכום של 1,490 שקל כשכר בסיס לחודש, עוזרי השופטים רוצים מחצית מכך וכאמור החליטו להחרים את הכנס להפתעת ראשי איגוד השופטים.

מנכ"ל האיגוד יריב טפר אמר הבוקר: "ההחלטה של עוזרי השופטים להחרים את הכנס אינה מובנת לנו מאחר שרק בשבועות האחרונים החלו שיחות בעניין שכר הבסיס שהם מבקשים. נקבעו אפילו פגישות נוספות בין ההנהלה לבין נציגות עוזרי השופטים אבל הם החליטו להחרים את הכנס וחבל כי מדובר בכנס מקצועי חשוב לכולם".

באיגוד השופטים ובהתאחדות לכדורגל סיפרו הבוקר כי יושב ראש ההתאחדות לכדורגל עופר עיני קיבל עדכון על החרמת הכנס מצד עוזרי השופטים והוא מתכוון לטפל בנושא מיד כשישוב מחו"ל. באופן עקרוני יכולים עוזרי השופטים גם להחרים את משחקי ליגת העל באופן חד צדדי ועל כך אמר גורם באיגוד השופטים: "לא ידוע לנו על כוונה כזו של עוזרי השופטים, אבל לא ידענו גם על כוונתם להחרים את הכנס".

המנכ"ל טפר הוסיף הבוקר: "קיבלתי טלפונים מ-15 עוזרי שופטים אתמול שאמרו לי כי הם לא מבינים מדוע החליטה הנציגות שלהם להחרים את הכנס בזמן שאנחנו מנהלים משא ומתן על מתן שכר בסיס לעוזרים. שכרנו מבעוד מועד 20 חדרים במלון בנתניה לטובת עוזרי השופטים כדי שהם יהיו חלק בלתי נפרד מהכנס ומאור מצער שהם בחרו להחרים את הכנס".

איגוד השופטים: "אין לנו כוונה להתעלם מהפגיעה המקצועית המשמעותית מעצם ההיעדרות מכנס מקצועי כה חשוב דווקא בעת הנוכחית. הנושא יובא לדיון עם כלל הגורמים הרלוונטיים ונקבל החלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully