וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'ך שצ'סני: "אני מצפה להישאר ביובנטוס לפחות 10 שנים"

שוערה הפולני של אלופת איטליה, שצפוי לרשת את ג'אנלואיג'י בופון אחרי פרישתו, מכוון גבוה: "רואה את עצמי ממשיך כאן לאורך זמן. לא בושה להיות שוער שני לבופון, כבוד להחליפו"

AP

באיטליה מדברים הרבה על היום של אחרי פרישתו של ג'אנלואיג'י בופון ועזיבתו את יובנטוס, שצפויה להגיע בסוף העונה הנוכחית. כבר כעת ברור שיובנטוס צריכה להתחיל לחפש מחליף. למרות שהתקשורת גורסת שמוכרח להגיע שוער ברמה עולמית, נראה שבגברת הזקנה מעוניינים לתת הזדמנות דווקא לשוער השני, וויצ'ך שצ'סני הפולני, שדיבר על האפשרות לרשת את ג'יג'י הגדול בשער אלופת איטליה.

"זה יהיה כבוד עצום", סיפר הפולני, שהמשיך: "הייתי האיש הכי מאושר בעולם שהחלפתי עם בופון חולצות כששיחקתי נגדו ברומא. מעולם לא חשבתי שיום אחד אהיה ברמה מתאימה להתאמן איתו, זאת חוויה נהדרת. אין בושה להיות שוער שני לבופון, במיוחד כשאני יודע שאקבל הזדמנות להיות שוער ראשון יום אחד".

על ההחלטה להגיע ליובנטוס והעתיד: "כשיובה קוראת, אין לך ברירה. אם יש לך אמביציה ואתה רוצה לזכות בתארים אתה מגיע. אנחנו מדברים על אחד מהמועדונים הגדולים באירופה, אז הבחירה הייתה קלה. אני מצפה להישאר כאן לפחות 10 שנים. אני אוהב יציבות, ואני רואה את עצמי ממשיך כאן לאורך זמן. איך אני רואה את עצמי כשוער? חזק. פשוט חזק".

עוד בנושא:

איטליה: 1:1 בין אינטר ורומא, נאפולי הגדילה את הפער בפסגה
ג'נארו גאטוזו: "אם הייתי חושב שאני הבעיה, הייתי מתפטר מיד"

שוער יובנטוס וויצ'ך שצ'סני. GettyImages
מחפש יציבות. וויצ'ך שצ'סני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully