וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.1: ראפיניה חתם באינטר, דה בראונה האריך חוזה, ואן פרסי חתם בפיינורד

קשר ברצלונה עבר בהשאלה לאינטר, שתוכל לרכוש אותו ב-38 מיליון יורו בתום העונה. דקות לפני שיונייטד הודיעה על החתמת סאנצ'ס, היריבה העירונית פרסמה שדה בראונה חתם עד 2023. ההולנדי שב לקבוצת נעוריו

one

העברות

* כן, זה רשמי: מנצ'סטר יונייטד הודיעה הערב על החתמת אלכסיס סאנצ'ס, שעובר לשדים האדומים מארסנל. אחרי ההודעה אלכסיס הנרגש כינה את יונייטד "המועדון הגדול ביותר בעולם", ותקף את שחקני עבר בארסנל.

* במקביל, ארסנל הודיעה רשמית שהנריך מחיטריאן מצטרף לקבוצה אחרי שעבר אליה ממנ' יונייטד. מחיטריאן אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד שיכולנו להשלים את העסקה הזו ואני שמח מאוד להיות כאן. זה חלום שמתגשם כי תמיד חלמתי לשחק בארסנל".

לידיעה המלאה

* אינטר הודיעה רשמית על החתמת ראפיניה. הקשר הספרדי/ברזילאי, 24, יושאל עד תום העונה, שבסיומה לאינטר תהיה אופציה לרכוש אותו מברצלונה תמורת 35 מיליו יורו ועוד 3 מיליון יורו בבונוסים.

* קווין דה בראונה האריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי עד 2013, ובכך הצטרף לדויד סילבה, ניקולאס אוטמנדי ופרננדיניו שכבר חתמו על חוזים חדשים.

* גם זה רשמי: רובין ואן פרסי חזר למועדון נעוריו וחתם בפיינורד. החלוץ הוותיק קיבל את המספר 32, אותו מספר איתו עלה לבוגרים.

* החתמה מפתיעה בטורקיה: סיבאספור הודיעה על החתמתו של רוביניו, הברזילאי בן ה-33. כזכור, רוביניו אמור להישלח לתקופה של תשע שנים בכלא בגין תקיפה מינית, והקבוצה הטורקית הודיעה שהחוזה ייכנס לתוקף רק אם הוא יוכל להשאיר את ההאשמות מאחוריו. הוא עוזב את אתלטיקו מיניירו אחרי שנתיים.

* אתלטיק בילבאו הודיעה רשמית על הארכת חוזהו של השוער קפה, שחתם על חוזה עד 2025. סעיף השחרור שלו: 80 מיליון יורו. "אני מאוד מרוצה להישאר במקום שבו אני רואה כבית", הכריז השוער בן ה-23 לאחר החתימה.

שחקן פיינורד רובין ואן פרסי. טוויטר רשמי פיינורד, צילום מסך
חזר הביתה. רובין ואן פרסי בהצגתו/צילום מסך, טוויטר רשמי פיינורד

שמועות

* ב"דון באלון" טוענים שכריסטיאנו רונאלדו הזהיר את ראשי ריאל מדריד שאם יעזוב את המועדון, שלושה שחקנים יעזבו איתו: מארסלו, קארים בנזמה וקיילור נבאס.

* בבריטניה טוענים שמריו באלוטלי עשוי לעבור בקיץ הקרוב ליובנטוס, בחינם. בממלכה טוענים שמערכת היחסים הקרובה של הגברת הזקנה עם סוכנו של השחקן מינו ראיולה תאפשר את העסקה, ובאלוטלי אמור לחתום לחמש שנים.

* ראשי ארסנל נמצאים בגרמניה על מנת לנסות ולקדם את עסקת פייר אמריק אובמיאנג. באנגליה טוענים שהיא אמורה להיסגר ב-49 השעות הקרובות. מלבד סכום כסף שיעלה על 50 מיליון יורו, דורטמונד תהיה מעוניינת בשחקן - ככל הנראה אוליבייה ז'ירו.

* ריאל מדריד לא מצליחה לקדם את עסקת קפה אריסבלאגה ועשויה לשוב לאופציית דויד דה חאה בקיץ, כך על פי "מירור".

* לאחר שהבינה שלא תצליח לצרף את תומא למאר ממונאקו, ליברפול עברה לאופציה הבאה שלה - כריסטיאן פוליסיץ', היהלום של בורוסיה דורטמונד ונבחרת ארצות הברית.

* ראש ההתאחדות המצרית טען כי ריאל מדריד תפנה למוחמד סלאח בקיץ: "זה יהיה נהדר עבור הכדורגל המצרי".

* ב"אינדיפנדנט" לא סותמים את הגולל על מעבר אפשרי של פיטר קראוץ' מסטוק סיטי לצ'לסי.

* והנה עוד שמועה מהצהובון הספרדי הנ"ל: באיירן מינכן תהיה מוכנה לשלם 100 מיליון יורו על גארת' בייל, ולהפוך אותו למחליפו של אריאן רובן.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 21.1: אלכסיס הגיע לבדיקות רפואיות, אשלי בארנס לצ'לסי?

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת גאבון, פייר אמריק אובמיאנג. AP
זה מתקרב. אובמיאנג/AP

* על פי "דון באלון", ליאונל מסי סיכל את עסקת העברת אנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד לברצלונה, שכן הוא מעדיף את חברו לנבחרת ארגנטינה פאולו דיבאלה לצידו בחוד.

* עוד מ"דון באלון": בצל סירובו לחתום על חוזה חדש, צ'לסי תהיה מוכנה להציע את אדן הזאר לברצלונה בתמורה לעוסמאן דמבלה.

* חברו של ניימאר בפריס סן ז'רמן, מרקיניוס, התייחס לשמועות שקושרות את הברזילאי לריאל מדריד והתעקש: "התקשורת הספרדית מנסה להפריע לנו. כולם רואים שטוב לו ושהוא שמח כאן".

* מנצ'סטר סיטי מביעה עניין ביהלום של ליל, בובקארי סומארה בן ה-18. הקבוצה הצרפתית תדרוש 35 מיליון ליש"ט עבורו, והיא עשויה למכור אותו, בתנאי שימשיך לשחק בשורותיה עד תום העונה כמושאל.

* לפי "דייריו גול", זינדין זידאן ביקש מפלורנטינו פרס 100 מיליון יורו לרכש, ויש לו שם אחד בראש הרשימה: אנטואן גריזמן.

* באיטליה טוענים שאינטר הציעה את ז'ואאו מריו למספר קבוצות, ביניהן ווסטהאם, ווטפורד ואברטון. גם סביליה ואתלטיקו מדריד הוזכרו כמועמדות.

* יובנטוס תחכה עד הקיץ, אז תוכל להחתים את קשר ארסנל ג'ק ווילשייר ללא תמורה.

* ב"סטאר און סנדיי" טוענים שארסנל סימנה את לוקאס מורה כמועמד אפשרי להחליף את אלכסיס סאנצ'ס.

ז'ואאו מריו שחקן אינטר. GettyImages
ימיו באינטר ספורים. ז'ואאו מריו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully