וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: קרב תחתית לוהט בנס ציונה

21.1.2018 / 16:45

המחזור ה-14: הכתומים יפגוש את מכבי חיפה (19:45, ספורט 5+) שנמצאת בתקופה רעה לקרב תחתית לוהט. מכבי אשדוד תארח את ראשון לציון, עירוני נהריה את הפועל אילת

one

משחקי המחזור ה-14 בליגת העל יימשכו מחר (שני) עם שלושה משחקים נוספים כשבמוקד קרב תחתית לוהט בנס ציונה, שם תארח הקבוצה המקומית את מכבי חיפה המתרסקת (85:89 לחיפה ברוממה אחרי הארכה בסיבוב הראשון). מכבי אשדוד שנמצאת בתנופה תנסה לנצל את הפציעות של מכבי ראשון לציון ולהמשיך בתקופה הטובה שלה (68:94 לראשון לציון בבית מכבי בסיבוב הראשון). עירוני נהריה לא ניצחה כבר חודש וחצי ותרצה לעשות זאת על חשבונה של הפועל אילת המתאוששת (72:86 לנהריה באילת בסיבוב הראשון).

שחקן מכבי חיפה עוז בלייזר. יוסי ציפקיס
חיפה זקוקה לניצחון. עוז בלייזר/יוסי ציפקיס

עירוני נס ציונה - מכבי חיפה (19:45, משולב בספורט 5+)

אחרי שירדה למקום האחרון בטבלה בעקבות ההפסד הביתי לבני הרצליה, עירוני נס ציונה הצליחה שוב להרים את הראש מעל המים עם הניצחון המשכנע על גלבוע/גליל בגן נר בשבוע שעבר. נדב זילברשטיין קיבל תפוקה נהדרת מכל ארבעת הזרים שלו, ויקווה להמשיך גם במשחק הזה כשבחר לא להלביש את קאליף וואייט הנבחן, ולתת אמון בארבעת הזרים שרצים במועדון. וואייט יחכה שבוע נוסף לבכורה שלו. בנס ציונה יודעים שניצחון על מכבי חיפה ייתן להם אוויר לנשימה לתקופה הקרובה, בעוד הפסד יסבך אותם שוב בצורה קשה.

מעט לפני היציאה לפגרת הגביע הייתה מכבי חיפה אחת הקבוצות החמות בליגת העל, אך מאז חוותה הקבוצה של עופר רחימי התרסקות גדולה שהמשיכה עם הפסד חמישי ברציפות בכל המסגרות בשבוע שעבר, ולפתע היא מרחק נגיעה מהמקום שמוביל לליגה הלאומית בסיום העונה. שינויי הזרים של חיפה, עם הגעתו של זאק גרהאם במקומו של לוק מרטינס, לא הוכיחו את עצמם עד כה, כשבחיפה יש שמאוכזבים גם מיכולת של שאר הזרים. במועדון לא פוסלים שינויים נוספים בתקופה הקרובה. "אנחנו מבינים את המצב שלנו ויודעים שצריכים לשנות אותו ועכשיו", אמר עוז בלייזר לקראת המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני מכבי אשדוד. לירון מולדובן
ימשיכו לחגוג? שחקני מכבי אשדוד/לירון מולדובן

מכבי אשדוד/באר טוביה - מכבי ראשון לציון (20:15, משולב בספורט 5+)

כנגד כל הציפיות והתחזיות מכבי אשדוד/באר טוביה פתחה בריצה בשבועות האחרונים של שלושה ניצחונות ליגה רצופים וחמישה ניצחונות בכל המסגרות כדי להדבק למרכז הטבלה ולנטוש את המקום בתחתית. ההישג של החבורה של בראד גרינברג מרשים לאור העובדה שהם שיחקו רוב הזמן עם שלושה זרים, או עם ארבעה זרים כשאחד מהם פחות דומיננטי. טרנס ווטסון החליט לעזוב את הקבוצה בימים האחרונים ובאשדוד יחכו לשובו של דיוויד לורי מארצות הברית בשבוע הבא כדי לבדוק האם יוכל לשחק והתגבר על בעיות הלב שהתגלו לו לאחרונה.

הנדנדה שנקראת מכבי ראשון לציון המשיכה בדרכה בשבוע שעבר כשהכתומים השלימו משחק ליגה חמישי ברציפות שבו הם לא מחברים שני ניצחונות או שני הפסדים. אחרי ההפסד הביתי להפועל ירושלים, שהיה הרביעי של הקבוצה בשבעה משחקים העונה, יודעים בעיר היין שהפסד לאשדוד והם יהיו קרובים יותר לחלק התחתון של הטבלה מאשר לצמרת. עידן זלמנסון ואייל שולמן הפצועים ייעדרו מהמשחק, ניצן חנוכי עשוי לשוב אך אם ישחק יהיה זה עם הגבלת דקות ואילו מארק טולפסן נקע את הקרסול בצורה קלה, אך צפוי לעמוד לרשותו של שמוליק ברנר.

יונתן שולדברנד, עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
נהריה רוצה לצאת מהמשבר. יונתן שולדברנד/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה - הפועל אילת (20:00, משולב בספורט 5+)

חמישה הפסדי ליגה רצופים ושישה בכל המסגרות הובילו את עירוני נהריה מצמרת הטבלה למרחק מדאיג מהמקום האחרון והסגולים מגיעים למשחק חשוב מאוד להמשך הדרך. השבוע ביצעה נהריה שינוי נוסף בסגל כשכריס סמית', שהגיע על תקן מתאזרח רק חודש לפני כן, שוחרר ועזב למכבי קרית מוצקין מהליגה הלאומית, כשבמועדון לא פוסלים שינויים נוספים אם רצף ההפסדים לא ייעצר בהקדם. נהריה ספגה יותר מ-90 נקודות בכל אחד מארבעת הפסדי הליגה האחרונים שלה, ובצוות המקצועי יודעים שאם לא יורידו את אילת לאזור 80 הנקודות, הם יתקשו לצאת עם ניצחון.

ארבעה ניצחונות ליגה בשישה משחקים תחת שרון דרוקר הרימו את הפועל אילת מתחתית הטבלה למרכזה, ובמועדון רוצים מאוד להמשיך במומנטום כדי לנסות ולהדבק לאזור הפלייאוף ולא לחזור למטה. אילת איבדה לפני הניצחון על הפועל חולון בבית את מייק רוסאריו שחזר לפורטו ריקו, ולשרון דרוקר יש כרגע בסגל רק שלושה זרים, עם אפשרות לחילוף של שחקן אחד בלבד, כשהוא מחפש את השחקן המתאים ולא יבצע הימורים נועזים. ניב ברקוביץ', שנפצע במפשעה נגד הפועל חולון, נמצא בספק להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully