וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד "נואשת" לטרייד: ג'ורג' היל, לו וויליאמס ודיאנדרה ג'ורדן מועמדים

הקאבס מנסים לחזק את הסגל "בכל הכוח", ומוכנים לוותר לשם כך על ג'יי אר סמית' וטריסטן תומפסון. רכז סקרמנטו שמתוסכל מהסיטואציה הנוכחית עשוי להצטרף, גם כוכבי הקליפרס על הכוונת

ג'ורג' היל, סקרמנטו קינגס. AP
יהפוך את הקאבס לקונטנדרית? ג'ורג' היל/AP

נראה שגם ראשי קליבלנד מכירים בכך שלקבוצה חסרים לא מעט כלים כדי להגיע לגמר ה-NBA גם העונה. בשבוע שעבר דווח בכלי התקשורת בארצות הברית שהשחקנים עצמם לא מאמינים בסגל הקיים וביכולתו לשחזר את הישגי השנים האחרונות, וביממה האחרונה נראה שגם ההנהלה כבר פועלת בהתאם.

בשלל כלי תקשורת מרכזיים בארה"ב דווח בשעות האחרונות על מועמדים להצטרף לסגנית האלופה בטרייד. בין המועמדים: לו וויליאמס שפורח בקליפרס, ג'ורג' היל שמקרטע בסקרמנטו ודיאנדרה ג'ורדן, ששמו הוזכר כמועמד להצטרף לא אחת. הדדליין לטריידים - ה-8 בפברואר - מתקרב, ונראה שהקאבס מוכנים לוותר על לא מעט כדי להנחית שחקן איכותי. על פי מארק סטיין, ג'יי אר סמית' וטריסטן תומפסון מוצעים לקבוצות במסגרת האפשרות לבצע טרייד.

לו וויליאמס, לוס אנג'לס קליפרס. AP
הקאבס חושקים גם בו. לו וויליאמס/AP

וויליאמס וג'ורדן נראו עד לפני כמה שבועות כמועמדים מובנים מאליהם לעבור בטרייד, אולם התקופה הטובה של הקליפרס והעובדה כי היא נמצאת בתמונת הפלייאוף משנה את התמונה וייתכן שהקבוצה מ-LA תסרב לעסקה עליהם.

הסיטואציה של ג'ורג' היל שונה. הקינגס מדשדשים, והרכז הוותיק "לא מרוצה" מהאיכות של הקבוצה ומאופן השימוש בו, וככל הנראה הביע בפני ההנהלה רצון לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully