וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: בני הרצליה יוצאת לחולון

20.1.2018 / 16:46

אחרי ההפסדים לאילת בליגה ולקרשיאקה באירופה, תנסה הקבוצה של דן שמיר להישאר צמודה למובילות כשתארח (19:40, ספורט 5) את הקבוצה מהשרון, שעשויה לקבל בחזרה את שון דאוסון

one

בווידאו: תקציר המפגש הקודם בין הקבוצות

המחזור ה-14 בליגת העל יימשך מחר (ראשון) עם המשחק בו תארח הפועל חולון את בני הרצליה (19:40, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: ספי שמש, ניר מאירסון וניר קרן). במשחק הראשון ביניהן העונה ניצחה חולון בהרצליה 85:90, כשג'ו אלכסנדר מוביל את קלעי חולון עם 22 נקודות אליהן הוסיף 7 ריבאונדים. בעונה שעברה קטעה הרצליה 18 שנים של הפסדים בחולון כשניצחה את חולון בסיבוב השני 55:59.

שחקן בני הרצליה שון דאוסון. ברני ארדוב
יחלץ את הרצליה מהמקום האחרון? שון דאוסון/ברני ארדוב

הפועל חולון מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים, הפסד אחד בליגה להפועל אילת בחוץ, והפסד נוסף במסגרת ליגת האלופות לקרשיאקה הטורקית. בשני המשחקים הציגו הסגולים רבע אחרון פחות טוב שאופיין בקבלת החלטות לא טובות, אך למרות התוצאות ממשיכים בחולון להאמין ביכולת של השחקנים, יכולת שהובילה אותם לחלק העליון של הטבלה. בצוות המקצועי מקווים לחזור לתלם עם ניצחון ביתי על הרצליה, שלאחריו ייצאו למסע ארוך לקראת משחק החוץ במסגרת ליגת האלופות נגד אניסיי קרסנוירסק הרוסית.

אחרי תקופה ארוכה של הפסדים, בני הרצליה מתחילה להתייצב תחת אריק שיבק. לפני שבועיים רשמה הקבוצה את ניצחונה השלישי העונה שהעלה אותה באופן זמני מעל המקום האחרון בטבלה, אך בשבוע שעבר בעקבות הניצחון של עירוני נס ציונה וההפסד הדרמטי שלה למכבי תל אביב, חזרה הרצליה למקום האחרון. במועדון מקווים להמשיך את היכולת הטובה מהשבועיים האחרונים ולהיצמד לנס ציונה ומכבי חיפה שמעליה. שון דאוסון, שפספס את המשחק נגד מכבי תל אביב בשל פציעה בכתף, עשוי לחזור לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully