וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמיאן לילארד מתוסכל: "מרגיש שהפעם הייתי חייב להיבחר לאולסטאר"

כוכב פורטלנד נותר מחוץ לבחירות של החמישיות באולסטאר ותקף בראיון ל-ESPN: "בעבר התירוץ היה שהקבוצה שלי במאזן שלילי, העונה אנחנו בעמדה טובה בהרבה ושוב אני מוצא את עצמי בחוץ"

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דמיאן לילארד. AP
מתוסכל. דמיאן לילארד/AP

אחרי שב-NBA הודיעו על הבחירות של עשרת השחקנים שיפתחו באולסטאר 2018 שייערך בפברואר בלוס אנג'לס, הגיע תורם של השחקנים הממורמרים שנותרו בחוץ ואחד מהם הוא דמיאן לילארד כוכבה של פורטלנד. לילארד נותר בחוץ בפעם השנייה ברציפות למרות שהוא מעמיד את הממוצעים הכי טובים בקריירה שלו ובראיון ל-ESPN הוא לא היסס לפתוח את הפה.

"זה מתסכל אותי משום שזה מרגיש לי שאני תמיד חייב להיות הבחור שנותר בחוץ בזמן שאחרים ראויים ממני. בעבר התירוץ היה שהקבוצה שלי במאזן שלילי ולא בתמונת הפלייאוף, אבל בכל שנה אנחנו מוצאים את המקום שלנו בפוסט סיזן והשנה אני חושב שאנחנו בעמדה טובה יותר מאשר היינו בשתי העונות האחרונות שבהן לא הייתי באולסטאר. אני מרגיש שהייתי צריך להיות שם".

לילארד מדורג העונה תשיעי בליגה בקליעה (25) ושביעי באחוזים מהעונשין (91.6) אך הוא אחד מארבעה שחקנים בלבד שרושמים ממוצעים של 25 נקודות, 4 ריבאונדים ו-6 אסיסטים לפחות. השלושה האחרים הם הטופ של הליגה - לברון ג'יימס, ג'יימס הארדן וסטף קרי. לילארד השווה את שיא הקריירה שלו עם תשע שלשות מול יוסטון בדצמבר והפך לאחד מחמישה שחקנים בלבד בהיסטוריה של הליגה שקולע תשע שלשות או יותר ארבע פעמים.

יש לציין שהעונה פורטלנד (21:23) נמצאת במאבק על המקום השישי במערב יחד עם ניו אורלינס ול.א קליפרס, כאשר בשלב הזה בעונה שעברה הקבוצה של לילארד היתה במאזן עגום של 26:18, סיבה אפשרית לכך שהשחקן לא נבחר על ידי המאמנים בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully