וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרו החמישיות לאולסטאר: לברון ג'יימס וסטף קרי הקפטנים

במזרח נבחרו: אנטטוקומפו, אמביד, קיירי ודרוזן, במערב: הארדן, דוראנט, אנתוני דייויס וקאזינס. החידוש: לברון וקרי שקיבלו את מירב הקולות יבחרו את הקבוצות שלהם ללא קשר לשיוך המחוזי שלהם

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, עם סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
קיבלו את מירב הקולות ו"יעשו כוחות". סטף קרי ולברון ג'יימס/AP

עוד לפני שיצאו להם לדרך משחקי ליל חמישי ב-NBA, הליגה הודיעה על החמישיות שנבחרו לשחק באולסטאר הקרוב שייערך בלוס אנג'לס בחודש הבא. לברון ג'יימס כוכב קליבלנד וסטף קרי כוכב גולדן סטייט קיבלו את מירב הקולות ונבחרו לקפטנים. המשמעות: החל מהאולסטאר הקרוב החידוש הוא שהשניים יבחרו את הקבוצות שלהם מבין יתר שמונת שחקני החמישיות שנבחרו, כך שהפעם לא נקבל משחק בין המערב למזרח, אלא משחק בין הקבוצה של סטף קרי לקבוצה של לברון ג'יימס.

אז ממי השניים יכולים לבחור? ובכן, במזרח נבחרו קיירי אירווינג מבוסטון ודמאר דרוזן מטורונטו בעמדות הגארדים, כשבעמדות הפנים נבחרו יאניס אנטטוקומפו ממילווקי וג'ואל אמביד מפילדלפיה. המערב קצת נוצץ יותר עם ג'יימס הארדן, קווין דוראנט וצמד המגדלים של ניו אורלינס דמרקוס קאזינס ואנתוני דייויס. שחקני החמישיות נקבעו אחרי הצבעה של האוהדים, השחקנים ואנשי תקשורת. המחליפים באולסטאר ייקבעו על ידי המאמנים ב-25 בינואר.

לברון ג'יימס מול קיירי אירווינג, בוסטון סלטיקס מול קליבלנד קאבלירס. רויטרס
ישחקו שוב יחד? קיירי ולברון/רויטרס

יש לציין שהבחירות של קרי ולברון חייבות להגיע מהמאגר של שחקני החמישיות שנבחרו, כאשר לברון יבחר לפני סטף קרי משום שהוא קיבל את מירב הקולות והמשמעות היא שקינג ג'יימס יכול למשל לבחור את קווין דוראנט חברו של קרי לגולדן סטייט ואת קיירי אירווינג כוכב בוסטון וחברו לשעבר לקליבלנד, שגם זכה עימו באליפות היסטורית לפני שתי עונות.

עבור לברון זו תהיה הופעה מספר 14 ברציפות באולסטאר, בעוד שג'ואל אמביד יהיה הנציג הראשון של פילדלפיה מאז אלן אייברסון ב-2006. סטף קרי יהיה השחקן הראשון בהיסטוריה של הווריירס שפותח בחמישה אולסטארים רצופים. האולסטאר ייצא לדרך ב-18 בפברואר בלוס אנג'לס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

סטף קרי מרוצה מהעניין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully