וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "החלטנו לא להביא עוד שחקנים. איבנצ'יץ'? רציתי אותו לפני חודשיים"

18.1.2018 / 11:42

המאמן והבעלים יואב כץ דיברו על הרכש של הקבוצה בחלון. כץ על חידוש החוזים: "מדבר עם כל השחקנים. תורג'מן לא יכול ללכת, כי קשרתי לו אזיקים לנעליים". כיוואן הושאל לאחי נצרת

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל חיפה אמנם ירדה במחזור האחרון למקום הרביעי, אבל הקבוצה של ניר קלינגר עדיין חזק במאבקי האליפות משום שהיא מרוחקת שתי נקודות בלבד מהמקום הראשון. למסיבת העיתונאים הבוקר הגיע גם הבעלים יואב כץ. "אנחנו במקום הרביעי, שתי נקודות מהמקום הראשון. המחזור הבא נוכל לחזור לשם", אמר הבעלים בתחילת דבריו. "המשחק מול קריית שמונה יהיה קשה. המשחק הקודם איתם היה שקול. ניצחנו בעקבות מבצע של מספר שחקנים, אולי המבצע הטוב ביותר שראיתי העונה. אני מקווה שאנחנו נתעלה, יש לנו קבוצת שחקנים בלתי רגילה ומאמן מצוין".

עוד בנושא:

אופק פישלר חתם בבית"ר תל אביב/רמלה. סיוסטדט: "עברתי ניתוח לכריתת כליה"
להרגיז את היריבה? יואב כץ הקריא טור של יניב קטן באימון

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה עם עוזרו מאיר בן מרגי. ברני ארדוב
עדיין חולמים על אליפות. קלינגר ובן מרגי/ברני ארדוב

על המגעים עם שחקנים אמר: "אני מנהל שיחות עם כל השחקנים לגבי העונה הבאה. זה לא פשט, יש סוכן ויש אישה, והרבה פעמים היא מחליטה ולא הסוכן. לכן זה לוקח יותר זמן מאשר במשא ומתן רגיל. אני מקווה שזה ייסגר כמה שיותר מהר, אנחנו מקווים להשאיר את כולם. יש לנו קבוצה בלתי רגילה. אני מאמין שחנן יישאר. תורג'מן? קשרתי לו אזיקים לנעליים, הוא לא יכול ללכת לאף מקום".

לגבי שעת המשחק (16:00): "שעת המשחק? זה אינדיבידואלי. יש שחקנים שזה משפיע עליהם יותר, ויש שפחות. אני מקווה שזה ישפיע עלינו פחות. מבחינת אוהדים זה לא מושלם, אבל זה בסדר".

ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "למדנו להבין שאין משחק קל בליגה הזאת. מה שחשוב הוא איך שאנחנו נתכונן. כך אנחנו נוהגים בכל שבוע, לקחת כל משחק כפרוייקט נקודתי. העובדה שהשחקנים הפגינו יכולת כל כך גבוהה בבאר שבע, מציבה רף מסוים. אנחנו יכולים להיות שקטים בכך שיש לנו שחקנים מחויבים בצורה אבסולוטית. אין לי דאגה שהם לא יעשו את זה בשבת, ולא משנה באיזו שעה המשחק. אנחנו סומכים עליהם שיעשו עוד 'פיק' אחרי באר שבע. המלחמה הזאת היא בלתי נגמרת. כל כמה ימים יש מאבק חדש. אני מפרגן לשחקנים על היכולת המנטלית שלהם. השחקנים בחדר ההלבשה בבאר שבע לא שמחו, זה מלמד על הווינריות שלהם".

המאמן נשאל על הרכש המרכזי בחלון, יוסיפ איבנצ'יץ', ואמר: "ההחלטה להביא את איבנצ'יץ' נפלה עוד לפני חודשיים. רק אני ידעתי שהוא שיתף פעולה עם גנסארי, אף אחד לא ידע את זה, ולא קיבלתי שום המלצה מראדו", סיכם קלינגר. "אני אוהב להתייעץ עם אנשים. ידעתי את זה כשהסיכום היה ברך. הכל היה בשיתוף פעולה מלא עם אשקלון". כץ אמר: "שחקנים הם אנשים חכמים, כדאי לשתף פעולה ולהתייעץ עם שחקנים חכמים". לגבי הסגל אמר קלינגר: "אני חושב שיואב ואני תמימי דעים שאלו היו המטרות שלנו. עמדנו בהם".

על ההיעדרות של בן בסט אמר המאמן: "כשהוא חזר מצילום הייתי בשוק. גם בסיבוב הקודם הוא נפצע מול באר שבע. יש פה סמנטיקה, זה שוב קרה לנו מולם. הוא עשה משחק הכי טוב שלו מאז שחזר לישראל. מצד אחד זו אכזבה גדולה שהוא לא יכול לתרום מהמנהיגות שלו. מצד שני, עשינו סדרה יפה בלעדיו בסיבוב הקודם. זה נותן לי תקווה".

"אני מקבל את נתוני המרחק מיד לטלפונים. השחקנים באים אליי ואומרים: "כמה רצתי, תגיד לי שעברתי את העשרה קילומטר", סיכם קלינגר. "אם תורג'מן עושה עשרה וחצי קילומטר כחלוץ, זה אומר הרבה. זה מאפשר לנו לעשות גיוונים, הגנתית והתקפית. אבל אנחנו צריכים לשפר את נושא ההבקעות שלנו. הגענו ל-14 מצבי הבקעה בטרנר, הבקענו אחד אחרי שמונה שניות. צריך להבקיע יותר".

הקשר הישאם כיוואן הושאל היום לאחי נצרת מהליגה הלאומית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully