וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להרגיז את היריבה? יואב כץ הקריא טור של יניב קטן באימון

16.1.2018 / 13:57

בעלי הפועל חיפה כינס אסיפת שחקנים, בה הקריא טור של סמל הירוקים. "כוח האחדות הוא מה שמוביל אותנו, חשוב שתקראו מה קטן כותב", אמר. השחקנים עקצו: "אפילו הסמל שלהם מחמיא לנו. כולם רואים איפה אנחנו ואיפה הם היום". פישלר לא נכח

צילום ועריכה: קובי אליהו

היריבות רבת השנים בין הפועל למכבי חיפה הפכה העונה למתוחה מאוד, בעיקר לנוכח המצב של הפועל חיפה שהפכה להפתעת העונה בליגת העל. היום, במהלך אימון הבוקר של הקבוצה, הפתיע הבעלים יואב כץ את שחקני הקבוצה, כשביקש לכנס אסיפה במהלכה יקריא להם קטע מיוחד. השחקנים התיישבו וכץ שלף מכיסו טור שכתב הסמל הבלתי מעורער של היריבה העירונית, יניב קטן. "אני רוצה להקריא לכם משהו שכתב הסמל של מכבי חיפה", אמר כץ לשחקנים, והקריא מספר דברים שכתב הקפטן, בניהם כינה את הקבוצה "יחידה צבאית".

"כוח האחדות הוא מה שהוביל אותנו כל העונה, וזה הכח שלנו", אמר כץ לשחקנים. "קטן מסביר בצורה יפה מאוד על העניין הזה, אני רוצה שתקראו". מיד לאחר מכן, הודיע כץ כי הוא מתכוון לתרגם את הטור לשפה האנגלית ולחלק אותו לשחקנים הזרים. "חשוב שכולכם תקראו מה קטן כותב", אמר להם כץ, "אלה דברים שיכולים לעזור לנו", והורה לתלות את הטור, בשתי שפות, על הלוח.

עוד בנושא

עדן בן בסט סובל משבר קטן, יגובס וייעדר שבועיים
יואב כץ: "הניצחון בטרנר היה בידיים שלנו"

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
הפתיע. יואב כץ/סוכנות ג'יני

"יואב נוהג לכנס אסיפות כשהוא בארץ, אבל היית צריך לראות את הפנים של השחקנים כשהוא שלף טור של קטן", אמר אחד השחקנים לאחר האימון. "מצד שני, זה אומר המון עלינו. אפילו הסמל של היריבה מחמיא על העונה המדהימה שאנחנו עושים. אני באופן אישי מעדיף לא להתייחס למה שקורה במכבי חיפה. כולם רואים איפה אנחנו ואיפה הם נמצאים היום".

גם ניר קלינגר דיבר באסיפה, בה לא נכח אופק פישלר, שקיבל אור ירוק לסכם בבית"ר תל אביב רמלה. "יכולנו להוציא שלוש נקודות בטרנר, אבל זה לא משנה. אני לא מסתכל רק על התוצאה, אלא בעיקר על הדרך. והדרך טובה מאוד. אני גאה בכם", אמר המאמן. עדן בן בסט לא התאמן כמובן וייעדר כשבועיים מהאימונים וככל הנראה לפחות שלושה שבועות מהמגרשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully