וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "הניצחון היה בידיים שלנו". פישלר בדרך לבית"ר רמלה תל אביב

15.1.2018 / 8:45

תחושת החמצה בהפועל חיפה, הבעלים: "לולא טעות טפשית, היינו הראשונים לנצח בטרנר". במועדון יעשו מאמצים לסכם עם מכבי תל אביב על השאלת ברסקי לעונה נוספת. פישלר יושאל

צילום ועריכה: קובי אליהו

בהפועל חיפה יצאו עם תחושת החמצה מהמשחק בטרנר, בו סיימה ב-1:1 עם האלופה הפועל באר שבע. הקבוצה של ניר קלינגר, שרשמה ירידה הדרגתית במחזורים האחרונים, הוכיחה אתמול (ראשון) כי היא ראויה להילחם לפחות על כרטיס לאירופה. מי שצפה במשחק היה הבעלים יואב כץ, שטרם ראה ניצחון מאז שהגיע ארצה. לפני המשחק הוא שוחח עם חנן ממן בניסיון להגיע איתו להבנות, והוא מעריך שבקרוב הקפטן יחתום על חוזה לשלוש שנים ויישאר בקבוצה. במועדון מרוצים גם מרוסלן ברסקי, וינסו לשאול אותו לעונה נוספת ממכבי תל אביב, או לרכוש את כרטיסו תמורת דמי השבחה.

עוד בנושא:

ברק בכר: "הראינו עוצמות". ניר קלינגר: "אם היה סיכוי שב"ש תפסיד, זה היום"
בן בסט כבש אחרי 8 שניות, הפועל חיפה סיימה ב-1:1 מחמיא עם באר שבע

עדן בן בסט הפועל חיפה. ברני ארדוב
חתום על השער הכי מהיר אי פעם בטרנר. עדן בן בסט/ברני ארדוב

גם ארנסטס שטקוס קיבל מחמאות על יכולתו. בסיום המשחק הודיע הבעלים יואב כץ לשחקנים שהוא מזמין אותם לארוחה במסעדה בבאר שבע. השחקנים קיבלו מחמאות מהבעלים במהלך הארוחה וחזרו לחיפה בשעה מאוחרת מאוד. במועדון גיבו בסיום את הבלם גבריאל תמאש. "עד היום הוא החזיק את משחק ההגנה שלנו. זה השחקן הכי טוב בקבוצה העונה. בלעדיו לא היינו מגיעים לכאן", נאמר על הרומני. עוד נאמר: "באר שבע שלטה בחלקים מסוימים, אבל היה לה המון מזל. ממן יכל לגמור את המשחק. היינו הכי קרובים שאפשר".

כפי שפרסמנו, הישאם כיוואן רוצה לעזוב את הקבוצה. גם אופק פישלר ביקש לעזוב, זאת בעקבות הגעתו של הבלם המקדוני ריסטו מיטרבסקי. פישלר קרוב לסיכום בבית"ר תל אביב רמלה מהליגה הלאומית והוא צפוי להיות מושאל אליה עד סיום העונה.

"היינו קרובים לקבל יותר מחמאות ממה שמגיעות לנו", אמר כץ שהחמיא לניר קלינגר. "לולא טעות טפשית אחת, היינו יכולים להיות הראשונים שניצחו שם. באר שבע קבוצה איכותית, שיחקנו טוב מאוד, וגם נכון מבחינה טקטית. הם קבוצה עם איכויות לא רגילות, ועדיין חבל על התיקו כי הניצחון היה ביד. קרב האליפות? אנחנו במקום השלישי כרגע, ורוצים לסיים במקום הראשון".

כץ נשאל לגבי המשך החלון ואמר: "ככל הנראה סיימנו להחתים שחקנים. שחקן הרכש המרכזי שהגיע, איבנצ'יץ', רשם משחק טוב מאוד ועוד יהיו לו משחקים טובים בעתיד. היינו צריכים עזרה בחלק הקדמי, הזמן אזל ובסופו של דבר מצאנו את השחקן הנכון. יוסיפ יתרום לנו הרבה בהמשך". על ממן אמר: "נכון שהתחלנו בשיחות. אני מאמין שיישאר".

החלוץ מאמון קשוע יחזור להתאמן עם הקבוצה ועשוי להיכלל בסגל במשחק הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully