וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו הודיעה: קוואי לאונרד הפצוע בחוץ "עד הודעה חדשה"

כוכב הספרס עדיין סובל מהפציעה בשריר הירך הארבע ראשי, שגרמה לו להחמיץ את 27 המשחקים הראשונים של העונה. פופוביץ': "הוא מתוסכל מאוד, אבל אנחנו מעדיפים להיות חכמים"

שחקן סן אנטוניו ספרס קוואי לאונרד. AP
מה יהיה? לאונרד/AP

העונה הקשה של קוואי לאונרד נמשכת. הערב (רביעי) הודיעה סן אנטוניו כי החליטה להשבית את כוכבה הגדול מפעילות "עד הודעה חדשה", בשל הפציעה שמנעה ממנו לפתוח את העונה. לאונרד החמיץ את 27 המשחקים הראשונים של 2017/18, רשם תשעה משחקים עד כה, בהם שיחק כמות דקות קצובה (23 לערב), וכעת הוא ישוב להביט מהצד על חבריו בזמן שהוא מתאושש מהפציעה בשריר הירך הארבע ראשי, שהטרידה אותו גם בעונה שעברה.

לאונרד, שרשם אשתקד את עונתו הטובה בקריירה, מעמיד העונה ממוצעים של 16.2 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים למשחק.

"קוואי התקדם וממשיכים להשתקם", אמר הג'נרל מנג'ר אר סי ביופורד. "זו הגישה הטובה ביותר כרגע, בשלבים שנותרו עד שיחזור לשחק". גרג פופוביץ' הוסיף: "התגובה לא היתה כפי שרצינו. קוואי מתוסכל מאוד. הוא ממש רוצה לשחק, אבל אנחנו מעדיפים להיות חכמים. אני יותר שמרן מרוב האנשים, דיברנו עם הצוות הרפואי למשך תקופה ארוכה. אני לא יודע לכמה זמן הוא יהיה בחוץ".

הלילה, מול ברוקלין, תחסר סן אנטוניו גם את מאנו ג'ינובילי ואת רודי גיי, שיחזור למגרשים רק עוד כשבועיים. דני גרין ופאו גאסול, שהיו בספק, אמורים לשחק מול הנטס.

עוד בנושא:

במקום הכי נמוך: קליבלנד נראית שברירית מתמיד, בעיקר בצד ההגנתי
עוד לילה סוער ב-NBA: קטטה בין מינסוטה לאורלנדו, תצוגת על לדייויס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully