וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פחות ופחות אנשי מפתח ב-NBA מאמינים שדונצ'יץ' יהיה סופרסטאר"

ב-ESPN טוענים כי הירידה ביכולת של ילד הפלא, במיוחד במשחק מול מכבי תל אביב בו נכחו עשרות סקאוטים, מביאה לדעיכה במעמדו: "דיאנדרה קיין חשף את חולשותיו והראה למה הוא יתקשה ב-NBA"

עריכת וידאו: מתן חדד

סקאוטים ופרשנים שעקבו מקרוב אחרי לוקה דונצ'יץ' במשחקי היורוליג האחרונים - ובמיוחד במשחק מול מכבי תל אביב - טוענים: מניית הדראפט שלו בירידה. ילד הפלא של הכדורסל האירופי נמצא בתקופה קצת פחות טובה מבחינה אישית. בארבעת משחקי היורוליג האחרונים קלע כוכב ריאל מדריד 12 נקודות "בלבד" למשחק ואחוזי הקליעה שלו, במיוחד מחוץ לקשת, צנחו משמעותית (בארבעת המשחקים הללו עם קלע 3 שלשות מ-21 ניסיונות).

החולשות שלו, בעיקר באתלטיות ומהירות, נחשפו מול במשחק הביתי מול מכבי תל אביב - משחק שקיבץ אליו עשרות סקאוטים ומנהלים ב-NBA. הוא סיים אותו עם 11 נקודות ו-4 אסיסטים ב-20 דקות, מספרים לא רעים בכלל, אבל הותיר רושם פחות חיובי, אם להסתמך על דוח הסקאוטינג שפורסם אמש ב-ESPN.

עוד בנושא

מכבי תל אביב הושפלה עם 94:64 על ידי אולימפיאקוס בחוץ
ספאחיה: "זה המשחק הכי גרוע שלנו העונה, כלום לא הלך"
אמש: הכוכב האדום נכנעה לחימקי, ברצלונה הפסידה לוולנסיה

שחקן ריאל מדריד לוקה דונצ'יץ'. GettyImages
"מכבי תל אביב חשפה את החולשות שלו יותר מכל קבוצה אחרת ביורוליג". דונצ'יץ' מול קיין/GettyImages

"מבחינה אתלטית, מכבי תל אביב היא הדבר הכי קרוב למה שדונצ'יץ' יפגוש ב-NBA. ואם לשפוט על פי שני המשחקים מולה, צפויות לו לא מעט בעיות", נכתב. "בשני המשחקים מול הקבוצה הישראלית הוא קלע 8 מ-24 מהשדדה ו-3 מ-12 מהשלוש. המספרים שלו היו טובים למדי, אבל הם לא מספרים את הסיפור במקרה הזה. הוא התקשה מאוד מול דיאנדרה קיין, גארד עם סייז NBA, וגם עם ביג-מנים אתלטיים כמו ג'ונה בולדן ואלכס טיוס שהתמודדו מולו אחרי חילופים. למעשה, החולשות שלו נחשפו מול מכבי תל אביב יותר מאשר מול כל קבוצה אחרת".

במאמר נמנו חסרונותיו של דונצ'יץ', כפי שהשתקפו מול מכבי תל אביב: "הוא התקשה מאוד מול הטיפול האגרסיבי של מכבי תל אביב בפיק אנד רול ולא הראה שיש לו את כוח מתפרץ ברמה המספקת. האם הוא יוכל לקלוע באופן קבוע אחרי חילופים מול שומרים ברמת NBA? ברור שהוא מרוויח המון מלשחק בקצב שהוא רוצה ושנוח לו בריאל מדריד, אבל איך הסגנון שלו יתורגם ל-NBA המהירה והאתלטית יותר? דיאנדרה קיין עשה עבודה פנטסטית על דונצ'יץ'. יש לו את הפרופיל הפיזי של שחקנים שישמרו על הסלובני ב-NBA מדי משחק, והוא הצליח להוציא אותו מהקצב די בקלות".

כמו כן, צוינו לרעה ההגנה שלו - בין היתר על שחקנים כמו דיאנדרה קיין ודשון תומאס - וסף העצבים הנמוך שהוא מראה לאחרונה, שבא לידי ביטוי בהרחקה מול ולנסיה ובעוד תקריות מול שחקנים יריבים. לסיום, נטען בכתבה ש"יותר ויותר קבוצות ב-NBA מתחילות לפקפק ביכולת של דונצ'יץ' להפוך לסופרסטאר בליגה", וכי ככל שהזמן עובר, מתקבעת התפיסה לפיה הוא לא יילקח בבחירה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully