וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: חימקי מוסקבה גברה 70:79 על הכוכב האדום בלגרד

מחזור אמצע השבוע נפתח עם מופע של טיילור רוצ'סטי (27 נק', 9 ריב' ו-7 אס') שלא הספיק נגד הקבוצה של אלכסיי שבד (29 נק'). באמברג הפתיעה את ז'לגיריס וברצלונה הפסידה לולנסיה

חואן קרלוס נבארו, ברצלונה,. GettyImages
חואן קרלוס נבארו וברצלונה לא הצליחו להשיג ניצחון/GettyImages

המחזור ה-18 ביורוליג, הלא הוא מחזור אמצע השבוע, נפתח היום (שלישי) עם ניצחון חוץ של חימקי מוסקבה נגד הכוכב האדום בלגרד 70:79. בהמשך, באמברג חגגה ניצחון נדיר עם 86:93 מול ז'לגיריס קובנה. וברצלונה המשיכה להיראות רע והפסידה 81:76 בולנסיה.

הכוכב האדום בלגרד - חימקי מוסקבה 79:70

הסרבים הגיעו אחרי הפסד שקטע רצף של שני ניצחונות במפעל ורצו לחזור לעצמם, אבל לצערם רשמו הפסד נוסף. הדווקא פתחו טוב יותר, וברבע השני כבר עלו ליתרון דו ספרתי, אך ברבע השלישי התחיל הקאמבק של הרוסים בראשותו של אלכסיי שבד, שבלט עם 29 נקודות, והוליך את האורחים לניצחון. טיילור רוצ'סטי רשם משחק נהדר בכוכב האדום עם 27 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים אבל לא הצליח להושיע את המארחים, שירדו למאזן 11:7.

באמברג - ז'לגיריס קובנה 86:93

אחרי שספגה הפסד כואב מאוד בתל אביב מול מכבי תל אביב, הצליחה האלופה הגרמנית לקטוע רצף של חמישה הפסדים ושבעה בשמונת המשחקים האחרונים שלה. מנגד, ז'לגיריס קובנה ספגה הפסד שביעי העונה והיא ב-7:11. אוגוסטין ראביט הוביל את באמברג עם 22 נקודות ו-7 ריבאונדים, דניאל האקט קלע 16, דיאן מוסלי קלע 14 וקלט 6 ריבאונדים, את הליטאים הוביל ארון ווייט עם 23 נקודות ו-8 ריבאונדים, ארתוראס מילנקיס קלע 18, קווין פאנגוס קלע 9 ומסר 10 אסיסטים, בנו אודריך סיים את המשחק עם 2 נקודות.

ולנסיה - ברצלונה 76:81

האורחים רשמו הפסד שביעי בתשעת המשחקים האחרונים, הפעם לעטלפים שהתאוששו מההפסד לפנרבחצ'ה במחזור הקודם. המארחים השתלטו על הענייינים מוקדם, עלו ליתרון ומאז לא הביטו לאחור והצליחו לשמור עליו עד לסיום כדי לעלות למאזן 6:12, בדיוק אותו מאזן כמו של ברצלונה. בויאן דובלייביץ' הוביל את ולנסיה עם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים, בברצלונה בלט תומא הרטל עם 14 נקודות ו-10 אסיסטים.

אוגוסטין ראביט שחקן באמברג. GettyImages
ראביט להט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully