וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רזי פלד הודח מפקידו כיושב ראש איגוד ההתעמלות: "אירה ויגדורצ'יק ניצחה"

16.1.2018 / 18:57

האיש שהוביל את המאבק מול המאמנת שילם מחיר כבד על המהלכים שיזם. פלד בתגובה נרגשת לאחר ההדחה: "רציתי להפוך את האיגוד למקום נקי ומקצועי ושילמתי על כך. עכשיו כואב לי"

יו"ר איגוד ההתעמלות רזי פלד. קובי אליהו
מה הוא יעשה כעת? רזי פלד/קובי אליהו

יושב ראש איגוד ההתעמלות רזי פלד הודח הערב (שלישי) מתפקידו. כך נקבע בתום כינוס שלא מן המניין באסיפה הכללית של האיגוד. בעד הדחתו של פלד הצביעו 54 אחוזים מבעלי זכות ההצבעה, בעוד ש-46 אחוזים מחברי האסיפה הכללית התנגדו להדחתו.

כזכור, היה זה פלד שניהל את המסע להדחתה של אירה ויגדורצ'יק מתפקידה כמאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. בסופו של דבר נראה שההחלטה שלו לצאת לעימות ישיר מול המאמנת היא זו שגרמה לו לאבד את תפקידו.

רזי פלד התבטא באופן נרגש לאחר ההדחה ואמר: "אירה ויגדורצ'יק ניצחה. באיגוד ההתעמלות העדיפו להתעסק בפוליטיקה קטנה וזולה. זאת במקום לדאוג לעתיד המתעמלים. אני ידעתי שאני עלול לשלם בכיסא שלי על המאבקים שניהלתי בשנה האחרונה כדי להפוך את האיגוד למקום מקצועי ונקי, אבל הלכתי לדרך הזו עם האמונה שלי כי זו הדרך היחידה. אני מודה שכואב לי עכשיו. רציתי להמשיך בדרך שהתחלתי, אבל אם אנשים בתוך האיגוד העדיפו את אירה ויגדורצ'יק ואת הדרך הישנה שיבושם להם. אני כבר לא אהיה חלק מהמקום הזה

עוד בנושא
סופית: אירה ויגדורצ'יק פוטרה מתפקידה כמאמנת נבחרת ישראל
אירה ויגדורצ'יק מאיימת בתביעות אישיות נגד חברי איגוד ההתעמלות
בנה של אירה ויגדורצ'יק: "השפילו את אימא שלי, אי אפשר לפטר אותה"

מאמן נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית אירה ויגדורצ'יק. יוסי ציפקיס
האם היא תישאר? אירה ויגדורצ'יק/יוסי ציפקיס

כעת לא ברור מה יהיה עתידה של ויגדורציק שיוצאת, כרגע לפחות, המנצחת הגדולה בעימות שמסעיר את הענף. ייתכן שהיא בסופו של דבר תישאר המאמנת הלאומית. זאת בעוד שרזי פלד כבר לא יהיה חלק מהאיגוד, כפי שאכן הכריז הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully