וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנה של אירה ויגדורצ'יק: "השפילו את אימא שלי, אי אפשר לפטר אותה"

אבי ויגדורצ'יק פרסם פוסט נוקב לאחר שבאיגוד ההתעמלות הוחלט סופית כי אמו לא תאמן עוד את הנבחרת: "המהלך לא קביל משפטית". גורם באיגוד: "על פי החוזה ניתן לפטרה תוך 60 יום"

המאמנת אירה ויגדורצ'יק עם בנות נבחרת ההתעמלות האומנותית, ריו 2016. רויטרס
הקרב הבלתי פוסק נמשך. ויגדורצ'יק/רויטרס

באיגוד ההתעמלות מתכוונים להיפגש בקרוב עם אירה ויגדורצ'יק כדי לסכם עמה על תפקיד חדש, אבל המאמנת הלאומית ממשיכה להתעקש שאי אפשר להזיז אותה מתפקידה ואף שלחה מכתב בעניין לאיגוד באמצעות עורכי דינה. בתוך כך פירסם אבי ויגדורצ'יק, בנה של המאמנת, פוסט זועם בפייסבוק בו כתב בין היתר: "השפילו את אירה ויגדורצי'ק - השפילו את אמא שלי".

ויגדורצ'יק הבן המשיך וכתב: "אירה ויגדורצ'יק לא באמת פוטרה מאימון הנבחרת. היא קמה היום בבוקר לאמן את נבחרת ישראל והיא גם תקום מחר ומחרתיים. אתם יודעים למה? כי היא פשוט לא פוטרה! אבל עם ישראל חושב שהיא כן. אז למה הפייק ניוז? אז למה פשוט לא מפטרים אותה? כי זה לא חוקי לפטר מאמנת ברמתה ללא סיבה מוצדקת נאמר בכלי התקשורת שזה קשור להתנגדותה לשלוח את הנבחרת לאליפות העולם האחרונה. אבל הסיבה היא מאד פשוטה - הן לא מוכנות! סיבה מקצועית לגיטימית ביותר, במיוחד לאור העיכוב במינוי שלה. אם המאמנת הכי מעוטרת בארץ וללא עוררין אחת הטובות בעולם טוענת שהבנות לא מוכנות, רצוי להתיישר.

אירה ויגדורצ'יק מאמנת נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל. פז חסדאי
"קמה כל בוקר לאמן"/פז חסדאי

בהמשך הפוסט הנוקב נכתב: "אז למה איגוד ההתעמלות יצא בהצהרה שהיא סיימה את תפקידה? כדי שההשפלה תגרום לה להתפטר בעצמה -אין דרך אחרת להסביר את זה. בפועל, איגוד ההתעמלות החליט על קיום וועדה שתדון בשינוי תפקידה של אירה, מן דרך מכובסת להשיל את סמכויותה כמאמנת ראשית. הבעיה היא שזה לא קביל משפטית, כי לפי החוזה אירה צריכה להסכים. כל עוד אין לאיגוד סיבה לפטר, אז למה לא פשוט להשפיל ולהשפיל ולהשפיל? אירה קמה כל בוקר לאמן את הנבחרת כנגד כל היגיון. תקום מחר ותקום מחרתיים.... ואם אתם חושבים שהתרבות הזאת לא מאפיינת גופים אחרים במדינה שלנו - תחשבו, תחשבו שוב".

גורם באיגוד ההתעמלות אמר היום: "על פי החוזה של אירה ויגדורצ'יק, ניתן לפטרה בהודעה מוקדמת של 60 ימים ומבלי שתהיה סיבה מיוחדת לכך. אדרבא, הסיבות מספיקות במקרה הזה אבל באיגוד לא רוצים לפטרה אלא להזיזה לתפקיד אחר כמנהלת מקצועית, תפקיד שהיא יכולה לתרום בו הרבה מאוד מנסיונה ומהידע שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully