וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה גדולה בין יוסטון והקליפרס, כוחות האבטחה מנעו קטטה

בסיום משחק סוער נכנסו פול, הארדן ואריזה לחדר ההלבשה של היריבה כדי לסגור חשבון עם גריפין ואוסטין ריברס, ד'אנטוני טוען שגריפין היכה אותו במהלך המשחק. הווריירס מחמיאים לקאבס

שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. AP
מעל כולם. דוראנט/AP

רצף ניצחונות החוץ של גולדן סטייט התארך לו ל-13 במספר, לאחר שהאלופה ניצחה הלילה (בין שני לשלישי) 108:118 בקליבלנד - ניצחון שישי ברציפות על הקאבס בעונה הסדירה. לברון ג'יימס ושחקניו עם הפסד רביעי רצוף ועשירי בעשרת משחקיהם האחרונים.

קווין דוראנט היה מעל כולם עם 32 נקודות - 16 מהן ברבע השלישי. בסיום, החמיא לחמישייה שכללה את שון ליבינגסטון, קליי תומפסון אנדרה איגודאלה, דריימונד גרין ודייויס ווסט, שעזרה לסגור עניין: "הם ניצחו את המשחק עבורנו עם המאמץ והאנרגיה. זה מה שקבוצה עמוקה עושה. כולם יודעים שלקליבלנד ייקח זמן להיכנס לקצב, זו לא אינדיקציה למה שיקרה בעתיד. הם יהיו הרבה יותר טובים מכרגע, כולם יודעים זאת".

סטפן קרי, שהוסיף 23 נקודות, כולל דאנק מפתיע, אמר על הביצוע: "זה היה כמו חלום. מישהו אמר שזה כמו לראות חד-קרן".

הקאבס החטיאו 17 מ-19 הזריקות הראשונות שלהם ברבע המכריע, ובכך איבדו סיכוי להכניע את האלופה. "זה היה נראה כאילו הטבעת נעשית קטנה יותר ויותר", הודה לברון ג'יימס, שסיים עם 32 נקודות ו-8 איבודים. "אבל אהבתי את המאמץ שלנו. אם נמשיך ככה במשחקים הקרובים נהיה בסדר".

בסיום, החמיא סטיב קר ללברון: "הוא טוב משהיה לפני ארבע שנים. זה משוגע כשחושבים על זה, כי לפני ארבע שנים הוא היה צריך להיות בשיאו, והוא כבר היה MVP ואלוף. הוא יותר טוב - קלע יותר טוב, שחקן יותר טוב, הוא כל הזמן משתפר".

עוד בנושא:

גולדן סטייט ניצחה 108:118 בקליבלנד, דוראנט הצטיין, כספי לא נכלל בסגל
כריס פול ויוסטון הפסידו לקליפרס, בלייק גריפין ואריזה הורחקו

שחקן גולדן סטייט ווריירס אנדרה איגודאלה. AP
חלק חשוב מהחמישייה שניצחה את המשחק. איגודאלה/AP

אלא שעם כל הכבוד לקליבלנד וגולדן סטייט, המשחק הסוער של הלילה נערך בסטייפלס סנטר. כריס פול חזר ופגש לראשונה את הקבוצה אותה עזב בקיץ. לאחר שקיבל סרטון הוקרה (לקול תשואות ובוז מהקהל), ניסה להצעיד הרכז את יוסטון לניצחון רביעי רצוף, אך הפסיד בסופו של דבר 113:102. האווירה היתה מתוחה לכל אורך ההתמודדות, ושלוש דקות וחצי לסיום התעמת פול עם בלייק גריפין, ואף קרא לו "Bitch" על שהתלונן לשיפוט. בתקרית הזו היו מעורב גם מייק ד'אנטוני, שצעק לגריפין: "לך תזדיין, בלייק". בסיום, נשאל מאמן יוסטון על התקרית ואמר, מספר פעמים: "אתם מתכוונים, אחרי שהוא היכה אותי?" יותר מזה, לא הרחיב המאמן.

אם זה לא מספיק הרי שדקה לסיום, התעמתו גריפין וטרבור אריזה, והורחקו שניהם. אלא שההתחממות האמיתית היתה בסיום, כשפול, ג'יימס הארדן, טרבור אריזה וג'ראלד גרין נכנסו דרך מסדרון אחורי לחדר ההלבשה של הקליפרס מתוך כוונה לסגור חשבון עם אוסטין ריברס, שזרק כמה מילים לאריזה לפני סיום המשחק, ועם גריפין. בין הצדדים התפתחה מהומה, וכוחות האבטחה במקום מנעו קטטה של ממש. גם קלינט קאפלה ניסה להיכנס לחדר ההלבשה, אך נעצר רגע לפני.

עוד באותו נושא

גולדן סטייט ניצחה 108:118 בקליבלנד, דוראנט הצטיין, כספי לא נכלל בסגל

לכתבה המלאה
שחקן יוסטון רוקטס טרבור אריזה מול שחקן לוס אנג'לס קליפרס מונטרז הארל. GettyImages
איזה בלגן. אריזה והארל/GettyImages

"היינו בחדר ההלבשה, היינו איפה שאנחנו אמורים להיות, צריך לשאול אותם מה קרה", אמר גריפין. "מה שקרה שם - אנחנו לא יכולים לשלוט במה אחרים עושים. תשאלו אותם".

כריס פול לא שכח לעקוץ את גריפין כשאמר בסיום: "הקליפרס צריכים לשחק דרך הגו-טו-גאי שלהם, לו וויליאמס".

והנה התגובה של פטריק בברלי - עם עקיצה עסיסית לכריס פול

הציוץ הקורע של בלייק גריפין בסיום המהומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully