וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט ניצחה 108:118 בקליבלנד, דוראנט הצטיין, כספי לא נכלל בסגל

האלופה המשיכה בדהירה שלה והעמיקה את המשבר של סגניתה. עומרי כספי הבריא נותר מחוץ לסגל, דוראנט הצטיין עם 32, גרין היה רחוק אסיסט מטריפל דאבל. לברון קלע 32 מנגד, אך גם הוסיף 8 איבודים

שחקן גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין מול שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
נתראה בגמר? לא בטוח. לברון מול גרין/AP

קליבלנד (17:26) - גולדן סטייט (9:36) 118:108

המגמות ההפוכות נמשכות גם אחרי שחזור הגמר המרתק: הווריירס מאריכים את רצף ניצחונות החוץ שלהם ל-13 במספר (אחד פחות משיא המועדון9, הקאבס ממשיכים לשקוע. למעשה, מאז ההפסד הצמוד ליריבה המרה בחג המולד, קליבלנד הפסידה שמונה מעשרת משחקיה האחרונים, ונורות האזהרה ממשיכות להידלק.

עומרי כספי, שהיה כשיר למשחק אחרי שהחמיץ שניים בשל כאבי גב, נשאר בסופו של דבר מחוץ לסגל של סטיב קר, שמדי משחק צריך לבחור אחד משחקניו להושיב בחוץ. אגב, ג'בייל מגי וזאזה פאצ'וליה, שכן נכללו בסגל, לא שותפו ולו לשנייה.

לאחר רבע ראשון צמוד והתקפי אותו ניצחה המארחת 35:37, המשחק המשיך ללכת צמוד, ועם הכניסה לזה המכריע הוליכו הווריירס 91:93 בלבד. אלא שקליבלנד החטיאה 17 מ-19 הזריקות הראשונות שלה ברבע האחרון, והאלופה ניצלה זאת כדי לסגור עניין.

שחקן קליבלנד קאבלירס אייזאה תומאס מול שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. רויטרס
דקות לא רעות במפגש הראשון שלו עם האלופה העונה. תומאס מול קרי/רויטרס

קווין דוראנט היה מעל כולם עם 32 נקודות ו-8 אסיסטים, סטפן קרי הוסיף 23 ו-8 אסיסטים ודריימונד גרין היה נפלא, מרחק אסיסט מטריפל דאבל, עם 11 נקודות, 16 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. הצלע הרביעית קליי תומפסון צלף 17.

מנגד, לברון היה סולידי עם 32 (12 מ-18 מהשדה), 8 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 3 חטיפות ו-4 חסימות, אך גם הוסיף 8 איבודים. אייזאה תומאס הראה ניצוצות עם 19 נקודות (8 מ-21 מהשדה), אך גם זה לא הספיק בערב קבוצתי של 25 אחוז מחוץ לקשת ו-68 אחוז מהעונשין. קווין לאב הוסיף 17, ומלבד דוויין וייד (10), אף שחקן אחר של המארחת לא קלע בספרות כפולות.

עוד באותו נושא

יאניס סחף את הבאקס לניצחון בוושינגטון, הצגה לאמביד מול טורונטו

לכתבה המלאה
שחקן גולדן סטייט ווריירס אנדרה איגודאלה. AP
מפגן כוח נוסף. איגודאלה/AP
שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס מול שחקן גולדן סטייט ווריירס אנדרה איגודאלה. רויטרס
8 איבודים. לברון מול איגודאלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully