וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו הותיר את מחיטריאן מחוץ לסגל יונייטד והודה: זה בגלל השמועות על אלכסיס

הארמני עשוי לעבור לארסנל כחלק מהמעבר האפשרי של אלכסיס סאנצ'ס למנצ'סטר יונייטד. מוריניו: "אשקר אם אגיד שמחיטריאן לא שיחק בגלל סיבות טקטיות". מוריניו על אלכסיס: "יש לנו סיכוי"

רויטרס

קשר מנצ'סטר יונייטד הנריך מחיטריאן נותר מחוץ לסגל הקבוצה אתמול (שני) למשחק מול סטוק (0:3), ורק הגביר את הספקולציות על עזיבה אפשרית שלו כחלק מהמשא ומתן של מנצ'סטר יונייטד עם ארסנל בניסיונה לצרף את אלכסיס סאנצ'ס.

כידוע, אלכסיס סאנצ'ס כבר נמצא בדרך החוצה מארסנל, כשחוזהו של הצ'יליאני מסתיים בעוד כשישה חודשים שאחריהם הוא יוכל להשתחרר בחינם. ארסן ונגר כבר הודה שאלכסיס "חצי בפנים, חצי בחוץ", וסאנצ'ס לא היה בסגל של התותחנים למשחקם מול בורנמות' בליגה.

עוד בנושא

לפחות זה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:3 את סטוק סיטי
מנצ'סטר סיטי ויתרה על אלכסיס סאנצ'ס, צ'לסי הצטרפה למירוץ
הלחץ גובר בארסנל, ארסן ונגר על המצב: "זה מתסכל מאוד"

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. GettyImages
משגע את כולם, כולל את מחטיריאן/GettyImages

יונייטד נראית כמובילה במרדף אחר אלכסיס, במיוחד לנוכח העובדה שמוליכת הטבלה מנצ'סטר סיטי החליטה אתמול לרדת מאלכסיס לנוכח הדרישות הגבוהות של ארסנל (60 מיליון ליש"ט) ושל השחקן עצמו (400 אלף ליש"ט לשבוע). על פי הדיווחים, מחיטריאן עשוי לשמש כחלק מהעסקה, ולעבור לארסנל יחד עם סכום גדול של כסף.

מוריניו לא מכחיש. "אני אשקר אם אגיד שזה היה מסיבות טקטיות", אמר מאמן יונייטד כשנשאל מדוע לא הכליל את הארמני בסגל, "זו פשוט הייתה בחירה מתוך השחקנים שאנחנו יודעים שכרגע הראש שלהם במנצ'סטר יונייטד ב-100 אחוז. אני לא חושב שזה קל עבור שחקן לשחק כשיש ספקות בנוגע לעתיד שלו. זה רק מוסיף לו לחץ ששחקן לא צריך, כך שאני חושב שהדבר הכי טוב, עבורו ועבורנו, כשיש ספק באוויר, זה להגן עליו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. GettyImages
מודה שהוא רוצה את אלכסיס. מוירניו/GettyImages

ביום ראשון, אחרי ההפסד של ארסנל לבורנמות', ארסן ונגר אמר שהמעבר של אלכסיס ממשמש ובא. "אל תקראו על זה יותר מדי, כי גם אני לא יודע לאן זה יילך", אמר המאמן, "הוא כרגע בערפל, שום דבר לא הוכרע, כך שהשארתי אותו בבית".

מוריניו אמר בנוגע לאלכסיס ש"אני פשוט רגוע לאור העובדה שהוא שחקן ארסנל, הוא יכול להישאר שם, אבל אני גם מרגיש שהוא עשוי לעבור, ואני חושב שיש לנו צ'אנס... אני חושב ששחקן גדול כמוהו, מועדונים גדולים אחרים רוצים אותו, אז מי יודע? אני חושב שהוא, ונגר, גאזידיס (מנכ"ל ארסנל), הם אלה שבאמת יודעים מה הולך לקרות".

עם זאת, באנגליה טענו אתמול כי גם צ'לסי נכנסה למירוץ אחרי אלכסיס סאנצ'ס, ושגם היא תנסה לפתות אותו.

הנריך מחיטריאן שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לאן הוא יילך? מי יודע. מחיטריאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully