וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ גובר בארסנל, ארסן ונגר על המצב: "זה מתסכל מאוד"

התותחנים שוב הפסידו, הפעם 2:1 לבורנמות' ועוד אחרי שהובילו, אוהדי הקבוצה קראו למאמן הצרפתי להתפטר והוא אמר: "אנחנו צריכים להסתכל על הדברים בצורה אובייקטיבית ונוקשה"

ארסן ונגר מאמן ארסנל. רויטרס
ונגר צופה במשחק מהיציע/רויטרס

ארסנל רשמה אתמול (ראשון) עוד הפסד מביך כששמטה יתרון ונוצחה 2:1 על ידי בורנמות' במסגרת המחזור ה-23 בפרמיירליג. בעקבות ההפסד, התותחנים נותרו במקום השישי עם 39 נקודות בלבד, שמונה פחות מצ'לסי הרביעית ונראה שגם אם מישהו שם עוד האמין בסיכוי לסיים את העונה באחד מארבעת המקומות הראשונים, זה הולך ומתרחק. למעשה, ריאלי יותר להתבונן אחורה ולראות שברנלי השביעית צימקה את הפער מהקבוצה של ארסן ונגר לחמש נקודות בלבד. מי שלא נכלל בסגל של ארסנל בכלל היה כמובן אלכסיס סאנצ'ס, שעשוי לעזוב את המועדון בשעות הקרובות לאחת משתי הקבוצות של העיר מנצ'סטר.

עוד בנושא:
ארסנל הובכה עם הפסד נוסף, 2:1 לבורנמות'

המספרים

* בורנמות' רשמה את הניצחון הראשון שלה מול קבוצה ממה שקרוי "שש הגדולות" בפרמיירליג מאז דצמבר 2016, אז ניצחה 3:4 את ליברפול. היא סיימה רצף של 14 משחקים מול היריבות הללו ללא ניצחון (11 הפסדים ו-3 תיקו), כולל תשעה הפסדים ברציפות.

* ארסנל הוציאה העונה רק 13 נקודות ב-12 משחקי חוץ בליגה (שלושה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו וחמישה הפסדים) - המאזן הגרוע ביותר של הקבוצה מאז 2005/6.

* לבורנמות' זה היה הניצחון הראשון אי פעם מול ארסנל בכל המסגרות (היא הוציאה תיקו פעם אחת והפסידה בחמישה משחקים נוספים).

* ארסן ונגר שלח אל המגרש הרכב שממוצע הגילאים שלו עמד על 25 שנה ו-56 ימים, ההרכב הצעיר ביותר של ארסנל בפרמיירליג מאז נובמבר 2012 ואז זה קרה מול אסטון וילה.

* הצרפתי גם פתח עם חמישה שחקנים אנגלים בסך הכול בפעם השלישית בפרמיירליג מאז 2003.

* בסך הכול 13 שחקנים אנגלים פתחו בהרכב בשתי הקבוצות, הכמות הגדולה ביותר במשחק שבו הייתה מעורבת ארסנל בפרמיירליג מאז ינואר 2002, אז שיחקה מול לידס ובמשחק פתחו 14 אנגלים.

שחקני ארסנל מאוכזבים. רויטרס
עוד הפסד מביך/רויטרס

אוהדי ארסנל ברשתות החברתיות וגם באצטדיון קראו לארסן ונגר להתפטר וקיללו אותו. "היינו ביתרון 0:1 ואז פתאום ספגנו שני שערים שלא הבנו מאיפה הם הגיעו בכלל", אמר המאמן הצרפתי בסיום, "זה מתסכל מאוד. בסך הכול אנחנו צריכים להסתכל על זה בצורה אובייקטיבית ונוקשה מאוד, עשינו טעויות שאסור לנו לעשות. הקבוצה שנאבקת נגד הירידה תיאבק ואתה לא יכול להרשות לעצמך לעשות טעויות של חוסר ריכוז. 1:1 לא הייתה תוצאה טובה מספיק בשבילנו, היינו צריכים לנצח. אם תסתכלו שוב על השער השני, תראו שביצענו שם המון טעויות ושילמנו על זה".

קשר העבר ג'יימי רדנאפ אמר על המשחק: "זו הקבוצה הגרועה של ארסנל שראיתי. אם אתה מסתכל על חבורת השחקנים שהייתה פה בעבר כמו הנרי, ברגקאמפ, אין שחקנים כאלה בארסנל היום. היא הציגה היום כדורגל מאכזב מאוד, אלה אותם כשלים, חוסר היכולת הזו לחזור למשחקים. בורנמות' השוותה ל-1:1 ויכולת להרגיש שהיא תנצח. לא היו לארסנל שחקנים עם אופי, אף אחד שידחוף את האנשים בחזרה לעמדות. זו תוצאה והופעה מאכזבות מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully