וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי האריך את חוזהו בגוואנגז'ו R&F בשלוש שנים נוספות

26.2.2018 / 7:55

החלוץ הישראלי, שסיים כמלך השערים של הליגה הסינית בעונה שעברה, שם סוף לשמועות והודיע על הארכת חוזהו במועדון הנוכחי. ירוויח 30 מיליון דולר. שאר פרטי החוזה והבונוסים: בפנים

עריכת וידאו:ניר חן

ערן זהבי וגוואנגז'ו R&F הודיעו היום (שני) שהחלוץ האריך את חוזהו בשלוש שנים נוספות וחתם על חוזה חדש עד שנת 2020. זהבי עבר ל-R&F בקיץ 2016, אחרי שזו שילמה למכבי תל אביב סכום שמוערך ב-8 מיליון דולר. הוא כבש 11 שערים ב-15 משחקים בחצי עונה, ובעונה הבאה - העונה שעברה - הוכתר למלך השערים עם 27 כיבושים שסייעו לו להיבחר לכדורגלן העונה בליגה הסינית.

החלוץ, שחוזהו שודרג, ירוויח 30 מיליון דולר ללא בונוסים. הבונוסים אגב, יתחלקו כך: החלוץ יקבל מיליון דולר על אליפות, מיליון דולר על תואר מלך השערים, חצי מיליון דולר על השתתפות בליגת האלופות של אסיה ו-20 אלף דולר על כל שער שיכבוש.

בהודעה שלו באינסטגרם כתב זהבי: "שמח להודיע לכם שחתמתי על חוזה חדש ל-3 שנים נוספות במועדון שלי, מודה לכולם על האמון והתמיכה מהרגע הראשון , אנחנו ממש לפני פתיחת העונה החדשה בתקווה שהיא תיהיה יותר טובה מהעונה הקודמת שיהיה בהצלחה ותזכרו עבודה קשה תמיד משתלמת בסוף...הגיע הזמן להתחיל הכל מהתחלה".

לאורך השנה וחצי האחרונות עלו פרסומים על עניין רב של הקבוצות הבכירות בסין בחלוץ הישראלי, אך לבסוף הסקורר חתם על חוזה חדש עם קבוצתו הנוכחית.

עוד בנושא

ערן זהבי מעמיק את קשריו העסקיים בגוואנגז'ו: "כבוד להיחשב לשגריר"
דירוג הליגיונרים 2017: מי השחקן הישראלי הבולט של השנה בחו"ל?

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי חותם על חוזהו החדש. אינסטגרם רשמי ערן זהבי, צילום מסך
נשאר עם R&F. ערן זהבי/צילום מסך, אינסטגרם רשמי ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully