וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אופיר קריאף חתם לחצי עונה עם אופציה לשנתיים נוספות

15.1.2018 / 8:28

קריאף חזר לבירה אחרי שנתיים וחצי. על חזרתו הצפויה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט: "שמח לחזור שוב למשפחת בית"ר. הכוונה לצרף בלם זר אמורה להוביל להשאלתו של פול אדגר, אופציית קרלוס קוויאר נבדקת

צילום וידאו: סוכנות ג'יני, עריכת וידאו: מתן חדד

אופיר קריאף חתם היום (שני) בבית"ר ירושלים. קריאף חתם לחצי שנה עם אופציה לשנתיים נוספות. הוא חוזר לקבוצת נעוריו אחרי שנתיים וחצי בהן לבש את מדי מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה. בחצי העונה האחרונה הוא מיעט לשחק תחת חיים סילבס וקרית שמונה שחררה אותו ללא תמורה. בבית"ר ירושלים מתכניים להשתמש בקריאף גם כבלם.

קריאף שילבש את החולצה מספר 24 אמר: "אני מאושר לחזור הביתה, אני מחושל יותר, בוגר יותר ומבין שמעתה תפקידי לדבר רק על המגרש. אני מודה למועדון היקר לליבי על האמון המחודש".


עוד בליגת העל:

1:1 מצוין בין הפועל באר שבע להפועל חיפה
מכבי תל אביב מעוניינת לרכוש את מייקל צ'ילאקה ממכבי קביליו יפו
עומד דמארי הופתע מאי הכללתו בסגל למשחק נגד מכבי תל אביב

אופיר קריאף בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"מאושר לחזור הביתה". קריאף/קובי אליהו

מעבר לכך, בקבוצה רוצים לצרף גם בלם זר דומיננטי. בבית"ר בדקו לאחרונה את האופציה של בלם קרית שמונה קרלוס קוויאר וייתכן כי תיעשה פניה לאיזי שרצקי בימים הקרובים בניסיון לשחררו. במקביל נבדקות אופציות נוספות.

צירוף של בלם זר יצריך שחרור של אחד מהזרים ובבית"ר החלו אתמול לבדוק אופציות להשאלתו של פול אדגר. שתי קבוצות כבר הביעו רצון לצרף את השחקן, ובמועדון ינסו לבצע את המהלך במהרה כדי שהשחקן הצעיר לא יישאר ללא קבוצה. שחרורו של אריק סאבו ירד בשלב זה מהפרק והוא יישאר עד סיום העונה.

מי שהיה מבוקש לאחרונה הוא המגן מרסל הייסטר. בית"ר ירושלים קיבלה עבורו הצעה כספית בגובה 400 אלף יורו, אך הבהירה כי בסכומים האלה אין מה לדבר. הייסטר מאוד מוערך בבית"ר ובמועדון מספרים כי מאז הכרטיס אדום נגד הפועל חיפה בטדי, הוא עבר שינוי גדול ומסתכל על הכדורגל בצורה אחרת. העובדה שחברתו הגיעה לארץ גם שיפרה את מצב הרוח של הגרמני-קרואטי.

שחקן בית"ר ירושלים, פול אדגר. סוכנות ג'יני
יש כבר התעניינות. אדגר/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully