וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמארי הופתע מאי הכללתו בסגל. מכבי חיפה: "לא הזמן להוציא את עוואד"

15.1.2018 / 7:36

החלוץ ששמע השבוע מאלאך כי הוא רצוי במועדון, יישב ביציע עם זנטי. במועדון מסבירים: "ורמוט לא ישחק משום שערך שני אימונים בלבד". הקופים הירוקים העבירו מסר: "תירקו דם, תשחיזו חרבות"

צילום מסך

שחקנים במכבי חיפה סיפרו כי עומר דמארי הופתע מאי הכללתו בסגל מכבי חיפה לקראת המשחק הערב (שני, 21:00, ספורט 5) מול מכבי תל אביב. כזכור, אתמול סיימה הקבוצה את האימון כשעל הלוח בחדר ההלבשה לא פורסמה רשימת הסגל. המאמנים רוב מאס ואיתי מרדכי תרגלו שינוי אחד בהרכב, כשסטפנוס אתנסיאדיס החליף את מוחמד עוואד, אולם מאוחר יותר פרסמו את הסגל בהודעה לשחקנים. דמארי הופתע מאוד מכך שלא נכלל בסגל, אך בחיפה הסבירו: "קלאוס בהרכב, וזה לא הזמן להוציא את עוואד מהסגל. זמנו של דמארי יגיע".

רק במהלך השבוע שמע החלוץ בשיחה עם מו אלאך ואסף בן דב כי במועדון בונים עליו. בחיפה אמרו אחרי השיחה כי "ניקינו את השולחן, דמארי שחקן חושב ברוטציה", אולם בסופו של דבר הוחלט לא לכלול אותו בסגל. לגבי גילי ורמוט, ההחלטה קשורה למספר האימונים שקיים השבוע. ורמוט שותף בשני אימונים בלבד לפני המשחק, ובחיפה הרגישו שצריך לתת לו מנוחה נוספת. "רק במשחק הבא הוא יחזור", אמרו.

שני שחקנים נוספים שלא ישחקו הערב הם עמית זנטי ושי בן דוד, שמחוזר בראשון לציון. גיורגי קוסטדינוב הבולגרי יחזור לסגל. על המשחק הערב אמרו במועדון: "אף אחד כאן לא מדבר על פלייאוף עליון, אבל יודעים שניצחון הערב יתחיל לקרב אותנו לאזור הזה". אחד השחקנים הוסיף: "העונה כבר למדנו שצריך לעשות, לא לדבר. הפסד במשחק הזה, ועדיף שנתרכז בגביע".

עוד בנושא:

מכבי חיפה - מכבי תל אביב: דמארי לא בסגל, גם דסה וייני בצד השני

עומר דמארי , מכבי חיפה. ברני ארדוב
הופתע מאי הכללתו בסגל. עומר דמארי/ברני ארדוב

מוחמד אלאך ממשיך במדיניות לפיה הצוות לא יערוך מהפכות בהרכב. שלומי אזולאי ייכנס מהספסל ובחיפה מעריכים כי בקרוב מאוד יהפוך גם לשחקן הרכב. בימים הקרובים תיפגש הנהלת הקבוצה עם עומרי גלזר ונציגו אבי נימני. המטרה היא לחתום על חוזה חדש, משום שסעיף בחוזה של השוער קובע שאחרי 20 הופעות בהרכב, אותם השלים כבר במחזור שעבר, ייערך משא ומתן חדש על חוזה ארוך טווח. לגלזר יש בכל מקרה חוזה לעוד שנתיים, אך כרגע הוא מרוויח שכר חייל.

האוהדים מכינים תפאורה מרשימה לקראת המשחק הערב, כשרוב האיצטדיון יהיה מלא. "מחר זה קורה, עוד יום שני שגרתי לרבבות אנשים, לא לנו!", נמסר מארגון ה"קופים הירוקים", נבוא כאנדרדוג, אנדרייטד, תקראו לזה איך שתרצו, כדורגל זה משחק של נשמה, הקרבה ובעיקר מלחמה, זה מה שאנחנו דורשים מהשחקנים, זה מה שאנחנו רוצים לראות ממכבי מחר! תחממו גרונות, תשחיזו חרבות. מחר יוצאים למלחמה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully