וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי תל אביב: דמארי לא בסגל, גם דסה וייני בצד השני

החלוץ יישאר בחוץ מסיבות מקצועיות, ורמוט שחזר להתאמן לא יהיה בסגל וכך גם זנטי. אצל הצהובים, המגן יקבל מנוחה, הקפטן חולה. דור מיכה צפוי לפתוח באגף ימין (ב', 21:00, ספ' 5)

מחזור 18הסתיים15/01/2018
מכבי חיפה
  • רוקאביצה (66)
3:1
  • (1) קיארטנסון
  • (54) קיארטנסון
  • (85) באטוקיו
מכבי תל אביב
צילום מסך

מכבי חיפה:

גילי ורמוט שוב לא יהיה בסגל של הירוקים. הקשר שנעדר בגלל מחלה משני המשחקים הקודמים, ערך שני אימונים עם חבריו, אך בצוות המקצועי החליטו לא לשתף אותו גם מחר (שני, 21:00, ספורט 5). עומר דמארי יהיה גם הוא מחוץ לסגל מסיבות מקצועיות וכך גם עמית זנטי ושי בן דוד, בעוד גיורגי קוסטדינוב הבולגרי ישוב ל-18. לאחר האימון המסכם, עולה כי מכבי חיפה תבצע שינוי אחד בהשוואה להרכב שניצח את רעננה - קלאוס יפתח בחוד כשמוחמד עוואד יפנה את מקומו. הקבוצה ממשיכה במדיניות של מו אלאך שלא מאשר שינויים גדולים בהרכב ושוב, כנהוג במשחקים האחרונים, חיפה תבצע רק שינוי אחד.

מכבי תל אביב:

אלי דסה צפוי להיעדר מהמשחק מחר. המגן הימני שלא פתח את העונה בשל פציעה ממושכת זקוק למנוחה והצוות המקצועי החליט שמחר הוא ככל הנראה לא יהיה בסגל. ייתכן מאוד שדור מיכה, שפתח עד כה כקיצוני שמאלי, יוסט לעמדת הקיצוני הימני, ובצד שמאל יצוות אופיר דוידזאדה, שלא שיחק במשחקים האחרונים. שחקן נוסף שככל הנראה לא ייכלל בסגל הוא שרן ייני החולה, כשטל בן חיים אמור להחליפו במרכז ההגנה. אלירן עטר שסבל מפגיעה בברכו ולא היה בסגל במשחק הקודם צפוי לחזור ולהתלבש.

אלי דסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צפוי להיעדר. דסה/ברני ארדוב

טריוויה

* זהו המפגש ה-155 בין הקבוצות בליגה הבכירה. המאזן עד כה: 48:60 למכבי תל אביב בניצחונות ועוד 46 משחקים לא הוכרעו.

* מכבי תל אביב הפסידה למכבי חיפה רק פעם אחת ב-19 משחקי הליגה האחרונים ביניהן, כשאלירן עטר וגארי קגלמאכר קבעו 0:2 בחוץ בעונה שעברה. פרט לכך, היו 11 ניצחונות צהובים ועוד שבע תוצאות תיקו.

* בבית, הניצחון האחרון של מכבי חיפה על מכבי תל אביב היה בדצמבר 2012, אז ויאם עמאשה קבע 0:1 בדקה ה-80 בקרית אליעזר. מאז היו לירוקים תשעה ניסיונות כושלים.

* מכבי חיפה תנסה גם לחבר שני ניצחונות ליגה, דבר שלא עשתה מאז מרץ אשתקד (0:1 על בית"ר ירושלים ו-0:2 על הפועל רעננה).

* מכבי תל אביב מגיעה אחרי שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כשבשלושת המשחקים האחרונים גם שמרה על רשת נקי. סך הכול היא ברצף של 11 משחקים ללא הפסד, ובזירה המקומית לא נוצחה מאז ההפסד 2:1 בבאר שבע לפני כשלושה חודשים.

הרכבי הקבוצות

שופט: זיו אדלר
אצטדיון: חיפה
קהל: 22472

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully