וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ניימאר מתעלל בשחקני פריס סן ז'רמן

הברזילאי לא התחשב בחבריו לקבוצה, ג'ואל אמביד תועד כשהוא דוחף באגרסיביות אוהד של פילדלפיה איגלס במהלך חגיגת רחוב במשחק בפלייאוף ה-NFL והשופט שניסה לבעוט בשחקן נאנט ואז עוד הרחיק אותו סחט כמה ממים משובחים. וגם: פדרר וגיבורי העל מוכנים לאליפות אוסטרליה

אתר רשמי

כן כן, בכנסייה: ככה זה כשאתה חייב לראות את המשחק

כשאמביד מאבד עשתונות

ג'ואל אמביד ידוע כבחור כיפי וחינני, ולכן לא היה מפתיע לראות אותו חוגג ברחוב יחד עם אוהדי פילדלפיה איגלס לפני משחק הפלייאוף הגורלי של קבוצת הפוטבול של עיר האחווה בשבת. מה שכן היה מפתיע, הוא שברגע שאחד האוהדים התלהב קצת יותר מדי מהחגיגות ודחף את סנטר הסיקסרס, אמביד הגיב בדחיפה עצבנית משלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שחקן הפוטבול שניסה לאכול את החומר האסור

קרלוס הנדרסון, שחקנה של קבוצת הפוטבול דנבר ברונקוס, נעצר על החזקת מריחואנה ועל פי טענת השוטרים, ניסיון כושל לאכול את החומר. איך כל זה קרה? בראשון אחר הצהריים הנדרסון נסע עם ידידתו אלחנדרה בווסט מונרו, לואיזיאנה, שם נעצר רכבם על ידי שוטרים מקומיים משום שנסעו מעל למהירות המותרת. השוטרים הריחו ריח חזק של מריחואנה וחיפשו את החומר, וגילו בתא הכפפות ג'וינט שנראה כאילו נלעס. הם בדקו ומצאו שבפה של הנדרסון נמצא חומר ירוק, אותו הוא ניסה ללעוס אך ללא הצלחה. הוא נעצר ושוחרר, אך הסיפור הביזארי כנראה ילווה אותו לכל אורך הקריירה.

השופט הבועט

טוני שאפרון גנב את ההצגה מהמשחק המסקרן בין פ.ס.ז' לנאנט, אחרי שדייגו קרלוס מנאנט נתקל בו בטעות, והשופט מעד ובצורה אינסטינקטיבית ניסה לבעוט בברזילאי שכביכול הכשיל אותו. לקינוח שאפרון עוד שלף לעברו כרטיס אדום. אלו היה כמה מהתגובות המובחרות ברשת, מיד לאחר התקרית ההזויה:

צפו בניק יאנג מנסה לגבות מדריימונד גרין חוב של 500 דולר בעקבות התערבות על פלייאוף ה-NFL

לאוהדת הוייקינגס הזו נותרו עוד שתי משימות בלוח שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully