וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' ניצחה בנאנט, השופט ניסה לבעוט בשחקן שהפיל אותו

אנחל די מריה (11) קבע 0:1 והגדיל את היתרון בפסגה ל-11 נקודות, דייגו קרלוס מנאנט הכשיל בטעות את השופט שאפרון, שניסה לבעוט בו ואז גם שלף אדום. 1:1 ביתי לליון מול אנז'ה

אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
ד"ש לניימאר. אנחל די מריה/רויטרס

פריס סן ז'רמן הגדילה הערב (ראשון) את יתרונה בפסגת הליגה הצרפתית ל-11 נקודות בתום המחזור ה-20, אחרי ניצחון דחוק 0:1 אצל נאנט. עוד לפני כן, ליון פספסה הזדמנות להתקדם למקום השני עם 1:1 ביתי מול אנז'ה. סנט אטיין גברה 0:2 על טולוז במשחק תחתית חם.

השופט טוני שאפרון שולף כרטיס אדום לבלם נאנט דייגו קרלוס. רויטרס
רגע ביזארי. דייגו קרלוס מנסה להסביר, השופט טוני שאפרון שולף אדום/רויטרס

נאנט - פריס סן ז'רמן 1:0

גם ללא ניימאר שנותר מחוץ לסגל בגלל פציעה/מנוחה, פ.ס.ז' אספה עוד שלוש נקודות ופתחה פער דו-ספרתי בפסגה. אנחל די מריה תפס את המקום של הברזילאי בשלישייה הקדמית לצד קיליאן אמבפה ואדינסון קבאני שחזר מהשעייה לאחר שאיחר לשוב לאימונים, ובדקה ה-11 מלך השערים בישל, אמבפה פתח רגליים ודי מריה בעט שטוח אל הרשת. הארגנטינאי חייב היה להשלים צמד בדקה ה-37 אחרי הכנה של אדריאן ראביו, אך סיפק את אחת ההחמצות הגדולות של העונה עם בעיטה למשקוף והחוצה מול שער חשוף. נאנט ניסתה לחזור וגם מצאה את הרשת בדקה ה-61, אך השער של אמיליאנו סאלה נפסל שלא בצדק בטענה לנבדל. הרגע הביזארי של המשחק הגיע בתוספת הזמן, אז דייגו קרלוס נתקל בטעות בשופט טוני שאפרון, שמעד וניסה לבעוט בברזילאי שכביכול הכשיל אותו. אחרי שקם, שאפרון גם שלף לעברו את הכרטיס האדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רפאל שחקן ליון (מימין) מול פייריק קאפל שחקן אנז'ה. רויטרס
הזדמנות שהוחמצה מבחינת ליון. רפאל מול פייריק קאפל/רויטרס

ליון - אנז'ה 1:1

השלישית בטבלה לא הצליחה להשיג ניצחון שיקפיץ אותה מעל מונאקו למקום השני וכמו היריבה שלה על הסגנות הסתפקה בנקודה. אנז'ה קפצה למקום ה-18 המוליך למבחנים, אחרי שקרל טוקו אקמבי כבש עבורה בפנדל בדקה ה-14 והיא החזיקה מעמד גם אחרי השוויון של נביל פקיר בדקה ה-47. פלביאן טט הורחק משורות האורחים בדקה ה-84.

קרל טוקו אקמבי שחקן אנז'ה חוגג שער. רויטרס
נקודה יקרה לאנז'ה. קרל טוקו אקמבי/רויטרס

סנט אטיין - טולוז 0:2

אחרי 10 משחקי ליגה ללא ניצחון, הירוקים עשו סוף לבצורת ואספו שלוש נקודות בקרב התחתית החשוב. ז'אן לואי גאסה, המאמן השלישי של סנט אטיין העונה אחרי אוסקר גרסיה וז'וליאן סאבלה, ראה הקורה מצילה אותו מספיגה מוקדמת מול מקס גראדל ואת רוברט בריץ' מסדר יתרון עם פנדל מדויק בדקה ה-45. המחליף אסן דיוס סגר עניין בדקה ה-86 עם שער הבכורה שלו במדי סנט אטיין. טולוז ממשיכה בעונה הרעה שלה עם הפסד שישי בשבעת המחזורים האחרונים, כשהיא ירדה למקום הלפני אחרון. המנצחת קפצה למקום ה-14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully