וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "אנחנו מרגישים יותר טוב כקבוצה". אריק אלפסי: "תקופה רעה מאוד"

14.1.2018 / 23:13

מאמן הפועל תל אביב היה מרוצה מה-80:91 על עירוני נהריה: "החיבור טוב, התחרות שלנו היא עם הקבוצות שלידנו בטבלה ומטה". המאמן המפסיד מודאג: "צריכים להבין שאנחנו נלחמים על החיים שלנו"

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. ברני ארדוב
זה הולך ומתחבר. פרנקו/ברני ארדוב

הפועל תל אביב המשיכה בתקופה הטובה שלה עם 80:91 על עירוני נהריה הערב (ראשון). "אנחנו מרגישים יותר טוב כקבוצה ביום יום", אמר דני פרנקו. "החיבור טוב, כמובן שיש הרבה דברים שאפשר לשפר, צריך לתרגם את זה לניצחונות. עשינו עבודה טובה בריבאונד, עשינו עבודה טובה על וובסטר ויאנג החל מהרבע הראשון, השתמשנו בהרבה שחקנים מהסגל בצורה טובה. ניצחנו את המשחק בהגנה".

על המשחק מול הפועל ירושלים ביום שבת אמר המאמן האדום: "הפועל ירושלים בשבילנו היא לא צעד קדימה, היא בעשר דרגות מעלינו מבחינה תקציבית ועומק וכדי להתמודד בירושלים נצטרך לשחק מושלם. ניצחונות גדולים לא מקדמים אותנו, המשחק של היום מקדם אותנו, התחרות שלנו היא עם הקבוצות שאיתנו בטבלה ומטה. אם נעשה את הניצחונות האלה אז נוכל להסתכל למעלה".

מנגד, אריק אלפסי, שהפסיד בפעם החמישית ברציפות, אמר: "אנחנו בתקופה רעה מאוד, זה לא סוד. אני חושב שאיבדנו ביטחון במשחקים האחרונים, הפסדנו לקבוצות חזקות שערערו לנו את הביטחון. היינו צריכים להיראות הרבה יותר טוב ולהיות יותר אגרסיביים כדי לא לקבל סלים קלים. צריך להסתכל פנימה לראות את מה אפשר לשנות. אנחנו למטה וצריכים לדעת לצאת מהמצב הזה, צריכים להיראות כמו קבוצה שמבינה את המצב שלה בליגה. אנחנו צריכים שפת גוף אחרת, מחויבות אחרת. אנחנו צריכים להבין שאנחנו נלחמים על החיים שלנו".

זיו בן צבי הוסיף: "אנחנו נראים לא טוב, אריק והצוות עושים כל מיני מהלכים כדי להוציא אותנו מהמומנטום הרע ובינתיים זה לא הולך, זה מה שזה. אין הרבה מה להסביר. מעבר למשחק אני יותר מודאג מהדרך ומאיך שאנחנו משחקים. כדאי שננצח את המשחק הבא, צריך לאסוף את הדברים ולהתאפס על עצמנו, נבוא לשחק חזק. למרות שכולם רוצים לנצח זה לא הולך, וכשזה לא הולך יש חוסר תקשורת".

תקציר: בני הרצליה - עירוני נהריה 69:72. ברני ארדוב
בצרות. אלפסי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully